Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najpiękniejsze polskie dworce kolejowe
#46
Torów postojowych siê ju¿ nie zrobi w miejscu torów dla pocztowych z dwóch powodów:
- po drodze jest skup z³omu i tory s± albo wyprute, albo zajête przed wêglarki na z³om
- magazyny s± wynajmowane przez wiele firm, krêc± siê auta, ka¿dy parkuje gdzie popadnie, no i ka¿dy mo¿e sobie tam wej¶æ
Odpowiedz

#47
Przekopałem się przez 4 strony wątków i moje linki, więc informacje nie są z pierwszej ręki, ale za to zdjęcia fajne:

http://poznajpolske.onet.pl/gallery/naj ... age,1.html
Pozdrawiam, Leonardo
http://www.leospace.pl/

Kilometry w 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Odpowiedz

#48
Gdańsk dopiero będzie pięknym dworcem. Budynek przejdzie remont, zniknie antresola wewnątrz budynku, a całość zyska dawny blask.
Odpowiedz

#49
Może nie najpiękniejszy, ale bardzo ładny i porządnie wyremontowany budynek dworca w Brzegu :-)

[Obrazek: dd28d9b388ec4042m.jpg]
Odpowiedz

#50
Jak dla mnie sam dworzec najładniejszy jest w Tychach Smile chociaż ostatnio im się drzwi popsuły :/ + remont jednego z peronów, dziwi mnie jedno.. dlaczego peron oznaczony nr. 3 nie jest oddany do użytku pasażerskiego? Ale na próżno szukać tutaj odpowiedzi Smile
Odpowiedz

#51
No cóż, ostatnia rzecz jaką mogę powiedzieć o tyskim dworcu to, że jest ładny... Jest funkcjonalny i... tyle Wink Od jakiegoś czasu jest czysty i zadbany więc można tam spokojnie poczekać na autobus, czy pociąg gdy na zewnątrz -10 stopni Wink

Co do peronu nr. 3 to śmiem podejrzewać, że powodem jest bardzo zły stan torów, wystarczy powiedzieć, że teraz kiedy peron drugi był remontowany i przez jakiś czas pociągi na Wisłę/Zwardoń odjeżdżały z peronu trzeciego to sam ich wjazd na tenże peron odbywał się w ślimaczym tempie, jakieś 3 razy wolniej niż na drugi peron. To zapewne jest przyczyną, wyniszczenie torów przez składy towarowe. Nie ma też poza tym tak dużego ruchu, żeby musiały być czynne 3 perony, dwa w zupełności póki co wystarczają.
Odpowiedz

#52
Bloodsucker69 napisał(a):dwa w zupełności póki co wystarczają.
W Tychach z reguły wszystko odjeżdża z peronu nr 2. Tylko osatnio przy remontach zosatały włączone do użytku perony 1 i 3.
Odpowiedz

#53
Niekoniecznie, pociągi na Tychy Lodowisko często odjeżdżały też z peronu pierwszego Wink
Odpowiedz

#54
Bloodsucker69 napisał(a):pociągi na Tychy Lodowisko często odjeżdżały też z peronu pierwszego Wink
Zgadza się, ale było to w czasie remntu peronu 2.
Z pierwszego w kierunku Tychy Lodowisko, z drugiego w kierunku Katowic, a z trzeciego w kierunku Bielska/Żywca/Zwardonia i Wisły. ;-)
Odpowiedz

#55
Kłaniam się ;-)

Moim bezkonkurencyjnym faworytem jest klimatyczny dworzec w Drawsku Pomorskim na D29 - 210. Z zewnątrz jak z bajki, odrestaurowany ze smakiem. W środku znajdziemy wszystko... prócz kasy biletowej Wink
Ale przecież nie można mieć wszystkiego.
Druga lokata dla Malborka. Po kapitalnym remoncie - dla mnie bomba.
Trzeciego ciągle szukam.

Pozdrawiam - Paweł.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Katastrofalne dworce Polski Mark 44 25 629 15.03.2018, 18:59
Ostatni post: PeKaP
  Najpiekniejsze dworce kolejowe masovian 15 9 630 24.01.2018, 15:50
Ostatni post: matiii743
  Nieczynne dworce / stacje kolejowe w Wielkopolsce - prośba arlequin 6 4 382 19.06.2016, 23:16
Ostatni post: ET40
  Dlaczego dworce są takie duże? marcel_S 9 5 734 14.10.2014, 21:04
Ostatni post: puma2091
  Tyskie dworce rustsaltz 3 3 800 30.07.2013, 07:15
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.