Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Jak sama nazwa tematu wskazuje pytam o składy, takie jak (przykład): SU45*+EU07+wagony pasażerskie. A pytam dokładnie o to, czy taka konfiguracja jest w ogóle możliwa oraz o to, czy możliwe jest ogrzewanie takiego składu przez lokomotywę spalinową?
Jestem pewien, że ktoś na forum zna odpowiedź i będę wdzięczny, jeżeli jej udzieli :-)
* - lub jakakolwiek inna lokomotywa spalinowa, ze wskazaniem na lokomotywy wyposażone w sprzęg ogrzewczy.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Spotyka się takie konfiguracje np podczas przeciągania składów podczas jakiś konserwacji albo napraw sieci trakcyjnej.
Ogrzewanie też jest możliwe.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Rozumiem, dzięki za odzew.
W takim razie możliwe jest (teoretycznie) takie rozwiązanie również w regularnym ruchu? Na przykład kiedy trzeba skład przetransportować przez relatywnie krótki odcinek pozbawiony elektrycznej sieci trakcyjnej? Co prawda zwiększałoby to tonaż składu, ale umożliwiałoby prowadzenie ruchu bez angażowania kolejnej lokomotywy elektrycznej.
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Tak prowadzone były ekspresy z Wrocławia do Warszawy zanim zelektryfikowano odcinek Opole-Częstochowa. Więc można.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL