Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Wiadomo, że nasza kolej nie jest taka piękna w porównaniu z innymi europejskimi, ale możemy się właśnie tą kolorystyką wyróżnić.
Widzisz epoka o której mówisz może pozostanie, teraz jedną z ostatnich jagodowych jest -024, szkoda, że nie ma już żadnej w kremowo - czerwonych barwach.
Jeśli chodzi o siódemki to powinni byli zostawić -400. Muszą pozostawić -361 i kilka innych jeszcze. Natomiast jeśli chodzi o wyższe numery to 1001, 1051 są obowiązkowe.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Anglik pewnie zostanie, nikt na niego ręki nie podniesie, ale nie martwiłbym się o zmianę malowania - dla mnie to całkowicie nieistotne, cieszę się za to z napraw rewizyjnych - nasza polska myśl techniczna pojeździ trochę dłużej.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Opierając się na EU06, ale jednak konstrukcja polska. Mniejsza o to, nie to było sednem mojej wypowiedzi.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To przypadek, ta lokomotywa miała NA po wypadku.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ta EP07-1006 to już w ogóle budynia nie przypomina. To bardzo przypomina asynchrona.
A nie wiesz co się dzieje z 1011 na przykład?
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.08.2010
Reputacja:
0
1006 od przeróbki na budynia miał taki wygląd, teraz tylko dostał barwy IC.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Gotowe są kolejne "siódemki", EU07-060 oraz EP07-1063. Obie w malowaniu PKP IC. W naprawach są kolejne maszyny.
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.08.2011
Reputacja:
0
Wczoraj na tory po rewizji w Oleśnicy wyjechała EP07-1053. Data NR: 23.03.12. Malowanie IC + czerwone wycieraczki :lol: . Jak coś mogę dodać zdjęcie.