Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Skoro już spieracie drodzy koledzy o to co było w Ferrumce uszkodzone to nie tylko prądniczka. Inną sprawą było oczywiście przyciągnięcie TKh do Oławy przez EU07 w tym przypadku chodziło o to że parowóz jest prywaciarza a wagony Bi28 i Bi29 nadal PKP IC i na czas nie zostało to dogadane pomiędzy firmami. Mam tylko nadzieje że 2 czerwca kiedy to Ferrumka ma pojechać z Wrocławia do Jelcza będzie już wszystko załatwione i dwie drobne usterki naprawione a Ferreumka pojedzie o własnych siłach.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
CarnageLink napisał(a):ktoś przepalił uzwojenie w prądnicy. Nie udało się go przezwoić (przewinąć) a także załatwić zastępczej prądnicy
Że też taka głupota potrafi uziemić parowóz... Jakie tam jest zasilanie, 24V AC?
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
psim napisał(a):Że też taka głupota potrafi uziemić parowóz... Jakie tam jest zasilanie, 24V AC?
No taka drobnostka może uziemić wyjazd lokomotywy na szlak. Hmm, sprawdzę to w swoich zapiskach.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo