Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przejazdy i ruch kolejowy: pomysły wysokiego ryzyka
#16
rustsaltz napisał(a):Byle nie zrobić maszyny mądrzejszej od człowieka.

Zależy, od kogo. ;-)
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#17
Ale często automatyczne rogatki zamykają się za późno co też jest złe!
Odpowiedz

#18
To znaczy, że projektant d*pa, a nie, że są złe.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#19
Dopóki pewne sprzęty będzie się wykonywać jak najtaniej za cenę jakości, to żadna automatyka nie pomoże, bo techniczne rozwiązania są bezpieczne dopóki są sprawne.

Kolejną rzeczą jest fakt który wymienił
Cytat:bmwm5thebest
, tutaj również dopóki pseudo inżynierowie będą projektować takie urządzenia, lepiej stosować zasadę ograniczonego zaufania. ;-)
Odpowiedz

#20
Znajomi określają takich panów mianem "wyrób inżynieropodobny" ;-P
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#21
przem710 napisał(a):Dopóki pewne sprzęty będzie się wykonywać jak najtaniej za cenę jakości, to żadna automatyka nie pomoże, bo techniczne rozwiązania są bezpieczne dopóki są sprawne.
W wymienionym przypadku chodzi raczej o lokalizację tych urządzeń, a nie o ich sprawność. Choć w naszym bagienku nie zdziwi mnie nic, skoro wszystko komplikuje się na siłę, co tylko pogarsza bezpieczeństwo, zamiast poprawiać.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ruch towarowy na linii 210 Szczecinek - Chojnice Domio 1 5 461 27.11.2014, 11:50
Ostatni post: tomekz076
  Ruch drezynowy na działającej linii wąskotorowej maszynista 7 5 342 05.03.2012, 22:34
Ostatni post: *ARTUR*

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.