Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Cytat:Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informuję, że po raz kolejny realizować będziemy badanie dla PKP Intercity.
W tym roku badanie odbędzie się między 21 a 31 sierpnia.
Więcej szczegółów powinienem znać pod koniec przyszłego tygodnia.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
Mogę zapytać z której strony wziąłeś ogłoszenie o pracy?
Na PKP IC nie ma. Na IPSOS nie ma.
Miał ktoś może przyjemność pracować jako ankieter?
Na czym polega ta praca?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jak tylko coś się pojawi, zaraz próbuję się zapisywać.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
maszynista, moje indywidualne kanały komunikacyjne :-)
Praca polega na jeżdżeniu przydzielonym pociągiem, łażeniu za konduktorem podczas kontroli i spisywaniu w papierowe formularze danych z wszystkich sprawdzanych biletów: relacja, cena, ulgi, rodzaj oferty (np. bilet podróżnika zaznaczamy osobno), itp.
Czasem bywa trudno (z różnymi konduktorami i pasażerami przychodzi pracować), na pewno bywa ciężko, ale równie często jest ciekawie i sympatycznie. W ubiegłym roku przejechałem w ten sposób w 2-3 tygodnie kilkanaście tysięcy km.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Gdybym miał wtedy wolne w pracy, to czemu nie...
Jaro
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
ET40
Zarobki dla mnie nie grają dużej roli ale i tak zapytam.
Jeżeli mam przydzielony skład z punktu A do punktu B, a mieszkam 100 km dalej w punkcie C to płacę za dojazd czy nie? Na jakiej zasadzie przydzielane są składy?
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Składy są przydzielane na takiej zasadzie że dogadujesz się ze swoim lokalnym koordynatorem, który z dostępnych obiegów Ci odpowiada (określone są: data, godzina, wynagrodzenie).
Dotychczas zwykle dojazd pociągami TLK na miejsce rozpoczęcia badania/do domu po badaniu był nieodpłatny i odbywał się na podstawie identyfikatora.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 452
Liczba wątków: 15
Dołączył: 22.06.2011
Reputacja:
0
Ja z dziewczyną jesteśmy chętni, do kogo trza się zgłosić (Nr telefonu, maile) albo kogo trzeba "zakopać"
ScottyRail
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
Już o to pytałem (patrz wyżej).
Wie kto ile płacą za dzień/skład? Na jakiej zasadzie jest to rozliczane?
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
maszynista napisał(a):Już o to pytałem (patrz wyżej).
Nie, o to nie pytałeś. A kto pyta, nie błądzi.
maszynista napisał(a):Wie kto ile płacą za dzień/skład? Na jakiej zasadzie jest to rozliczane?
Zależy od spędzonego czasu, "trudności" pociągu, itd. Np. za Warszawa-Białystok-Warszawa było w ub. r. 70 zł (od razu po godzince powrót), a za Warszawa-Bydgoszcz-Warszawa 120 zł (bo calutki dzień w Bydgoszczy się siedziało bezczynnie). To jest ustalane przez głównego zawiadowcę badania w IPSOS, a w tym roku zdaje się że się on zmienia, więc może być różnie.
Jest rozliczane na podstawie umów zleceń (czy tam o dzieło, jeden pies). Należy się uzbroić w cierpliwość przed wypłatą, bo czeka się ze 2 miesiące. Podana kwota jest orientacyjna - to nie jest brutto, z wypłaty przychodzi mniej-więcej tyle samo (z drobnymi różnicami, zwykle na minus).
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 14
Dołączył: 15.12.2011
Reputacja:
0
Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to pamiętam, że rok temu proponowano mi trasę Warszawa-Terespol, nie zgodziłem się z różnych tam powodów, ale po kilku dni zadzwonili ponownie i proponowaną mi zapłatę za tę trasę zwiększyli znacząco (nie kojarzę niestety jaki to był rząd wielkości). Byłem jednak wtedy już nad morzem i nie miałem możliwości zgodzenia się
Szkoda, liczę, że w tym roku uda się na coś załapać.
Kiedy ktokolwiek będzie miał jakieś namiary do kogo się odezwać itp do dajcie znać!
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
Widzę, że do tej pracy jest nas co raz więcej (i bardzo dobrze).
Ma ktoś może informację (z zeszłego roku) na temat wymagań?
Czy uczeń (ostatnia klasa technikum) pełnoletni ma szansę na pracę?
Na nocnych też badamy?
Mogę odjechać z Jeleniej Góry do Warszawy (po drodze wyjść, wsiąść w powrotny lub jadący w moim kierunku) i zbadać tam?
Czy jadę np. do Warszawy tam jestem bezczynnie na odjazd do Jeleniej Góry?
Przepraszam za pytania, ale jestem ciekawy pracy.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tutaj raczej wchodzą relację pełne, czyli jak mówisz o Karkonoszach to na całej relacji.
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 23
Dołączył: 27.12.2011
Reputacja:
0
pitagoras23,
Lepiej dla mnie :-D
Z Jeleniej Góry do Warszawy Wschodniej, z Warszawy Wschodniej do Jeleniej Góry. Cały dzień postoju na powrót.
Ciekawe czy na nocnych będziemy badać.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
pitagoras23 napisał(a):jak mówisz o Karkonoszach to na całej relacji.
Nie, niekoniecznie. Na dłuższych trasach załogi potrafią się zmieniać. Tak jak mówię, wiele zależy od ustaleń z lokalnym koordynatorem.
Nie trzeba żadnych CV, referencji, ani innych bzdet, trzeba się zgłosić w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie z zapałem do pracy i kanapkami na drogę ;-)
Czy na nocnych też? Nie wiem, jaki zakres badań ma IPSOS w tym rzucie, ale w ub.r. inna firma jak najbardziej badała też na nocnych, a IPSOS raczej na dziennych.
Bahnfahren ist unser Business
|