05.08.2012, 18:40
Dużo informacji na temat tej stacji można znaleźć tutaj: http://www.pod-semaforkiem.aplus.pl/zl-miedzyrzecz.php Trochę się od czasu publikacji tego artykułu pozmieniało. W miejscu wyburzonej w 2009 parowozowni rosną teraz krzaki. Ale dużo jest też zmian na plus, budynek dworca który wtedy wyglądał jak wyglądał przechodzi gruntowny remont, obecnie układany jest nowy dach, pomalowano także ścianę od strony peronów. Na odcinku peronu drugiego została położona nowa kostka brukowa, na peronie trzecim tylko przy samej krawędzi na odcinku tej samej długości, z jednej strony. Dla szynobusów tyle wystarczy, to jedyny tabor pasażerski jaki się tutaj na co dzień pojawia. Wymieniono także oświetlenie peronów które wcześniej stanowiły oprawy OZPR firmy Mesko. Nowe oprawy to Philips SGP 340 Sellenium montowane szczytowo (bez większych przeróbek starych słupów) zwrócone na przemian raz w jedną a raz w drugą stronę dla osiągnięcia równomiernego rozsyłu światła.
Stacja jest bardzo klimatyczna, sprawna sygnalizacja kształtowa (pomijając latarnie), brak trakcji elektrycznej, szkoda tylko że przez zdecydowaną większość dnia panują tutaj zupełne pustki... Na każdym kroku widać ślady dawnej świetności, łatwo sobie to wyobrazić stojąc samemu pośrodku jednego z peronów i patrząc na zalane przejście podziemne, wieże ciśnień i ogrom torów, rozjazdów, dwie nastawnie...
Stacja jest bardzo klimatyczna, sprawna sygnalizacja kształtowa (pomijając latarnie), brak trakcji elektrycznej, szkoda tylko że przez zdecydowaną większość dnia panują tutaj zupełne pustki... Na każdym kroku widać ślady dawnej świetności, łatwo sobie to wyobrazić stojąc samemu pośrodku jednego z peronów i patrząc na zalane przejście podziemne, wieże ciśnień i ogrom torów, rozjazdów, dwie nastawnie...