Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
Chłopcze, chyba mają większy zysk z linii gdzie pociągi jadą co chwila, niż z linii na której są 2 pociągi dziennie.Kolego Ty co chwila zmieniasz temat.. A każdą Twoją brednię wypisaną na tym forum można obalić.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Excelsior, Pragnę wspomnieć, że niektóre TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK. Zadłużenie mniejsze, bo i IC mniej pociągów uruchamia i w dodatku dotowanych z budżetu państwa, no ale zawsze.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
PLK ma zysk z każdego pociągu, a nawet z przejazdu samej lokomotywy. Excelsior mylisz zysk przewoźnika z zyskiem operatora infrastruktury. To że pewne pociągi są mniej opłacalne dla PLK to nie znaczy że nie dochodowe! Za każdy przejazd przewoźnik musi odprowadzić opłatę więc PLK na tym zarabia.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
przem710, Ba, nawet za postój pociągu na torach postojowych przewoźnik musi płacić.
Liczba postów: 483
Liczba wątków: 11
Dołączył: 24.01.2012
Reputacja:
0
wystarczy wejść na stronę główną PLK i kliknać opcję opłaty. Zamiast pisać ciągle mocno nieaktualne sposoby obliczania stawek na podstawie ilości osi itp. Tylko wejść i przeczytać i wszystko jasne za co i ile się płaci.
PS trochę inną kwestią jest czy przewoźnik reguluje swoje należności w terminie, czy nie.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Excelsior napisał(a):Nie pamiętacie blokady IR z powodów długów?
Ostrowianin napisał(a):TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK
A co? Umorzono te długi, wpuszczono w koszty PLK? Nie? No to co ma piernik do wiatraka?
Bahnfahren ist unser Business