22.09.2013, 20:30
Z tego co wiadomo dla STK ma być sztuk 4 a dla Lotosiaków chyba 7
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
22.09.2013, 20:30
Z tego co wiadomo dla STK ma być sztuk 4 a dla Lotosiaków chyba 7
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
22.09.2013, 20:53
Lotos 5, STK 4.
22.09.2013, 22:32
STK 2011r, Lotos 2012. Jest 2013, czas na powtórkę
23.09.2013, 08:12
Jak by ktoś miał info dot jazd testowych na E20 proszę o napisane. Ciekawi mnie zmiana pulpitu, bo wiadomo ze miało to być zmienione (przycisk SHP/czuwak) ciekawe co jeszcze tam zmienili.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
23.09.2013, 14:10
Na próbach na E20 raczej się ich nie spodziewaj, najszybciej dojadą po prostu do Gniezna. Oczywiście po otrzymaniu dopuszczeń.
23.09.2013, 21:19
przewoz, masz na myśli jazdy pociągowe z Gniezna do Gdańska lub Malczyc, czy jazda luzem w kierunku Poznania i z powrotem?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
23.09.2013, 21:41
przem710 napisał(a):Mam info ze Dragon nr 2 jest już gotowy, ma pojechać wkrótce na testy. http://rail.phototrans.eu/14,83556,0,E6ACT_.html
24.09.2013, 08:11
Bez urazy, ale oznaczenie na czole niezbyt tam pasuje.
Widzę LEDowe oświetlenie jak w Griffinie, nad reflektorem sygnałowym (chyba klima) jest inna niż w 001, przestrzeń pomiędzy zderzakami wygląda nieco inaczej, miejsce na umieszczenie tabliczek końca pociągu również jest delikatnie w innym miejscu, kratki wentylacyjne na boku pudła się różnią.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
24.09.2013, 08:18
No ale co Ci to przeszkadza? Właśnie bardzo dobrze że jest widocznie oznaczony. Zauważyłem również że otrzymał światła LED podobne to do tych w Griffinie.
24.09.2013, 08:30
Nie pasuje mi bo w 001 tego nie było, tu jest nowość, więc dziwnie to wygląda trochę.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
24.09.2013, 09:04
To Twoje odczucie, ale naprawdę są ważniejsze tematy niż oznaczenie na pudle, chociażby zmiany w stosunku do 001. Oznaczenie to "pierdoła".
24.09.2013, 23:10
jarząbek019 napisał(a):przewoz, masz na myśli jazdy pociągowe z Gniezna do Gdańska lub Malczyc, czy jazda luzem w kierunku Poznania i z powrotem? Raczej planowe Malczyce etc. Ale to już będzie zależeć od przewoźnika, gdzie to puści po odbiorach czy tam na próbach. Co do oznaczeń, to i tak nie kompletne, bo numerek EVN powinien być OIDP.
25.09.2013, 08:44
Z tego co znalazłem w internecie:
-nowe silniki trakcyjne -nowa aparatura -zmieniony układ żaluzji na pudle -światła led -nieco zmieniony pulpit, ale to nie potwierdzę. Dragon nr 1 to bardzo udana konstrukcja, i co ważne mało awaryjna. Ciekawi mnie jak zmainy zastosowane w "dwójce" wpłyną na pracę całej maszyny, oraz czy zmieniła się charakterystyka.
25.09.2013, 23:12
Charakterystyka bez zmian (bo i masa bez większych zmian, aczkolwiek celują tak, żeby można było lepiej wykorzystać tą siłę - Dragon 001 jest nieco za lekki). Pulpit trochę bardziej ustandaryzowany (UIC 612), bliżej mu do Gfyffina niż do starego Dragona.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 145 364 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |