Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Mała kabina jest. Np by umyć kubek najpierw musisz oba fotele ustawić na bok by móc przejść, samo obracanie fotela na bok powoduje ze oparcie obciera od boczną ścianę. Jak mi się coś więcej przypomni to dopiszę.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Mniejsza niż w EP09?
Odpowiedz

Nie miałem okazji być na EP09 wiec trudno mi porównać, na pewno na Traxxie jest wiecej miejsca.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Akurat w EP09 nie jest wcale ciasno...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

W Nowych dragonach jeśli nie obrócisz fotela nie przejdziesz.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Poznanski_mech napisał(a):
sarna napisał(a):W ofercie są Dragony wielosystemowe, Cargo ma po prostu gdzieś wspieranie polskiego przemysłu
Słyszałem że problem jest tego typu że Dragony są 6-osiowe w czasie gdy większość sąsiadów stara się jeździć na 4-osiowych co może powodować pewne ograniczenia.

4-osiowe ciężkie maszyny do prowadzenia pociągów około 3200 też mają ograniczenia... ale w Polsce (zwykle ogr prędkości na niektórych odcinkach etc, na początku, zanim zrobiono 131, "czarne wdowy" w Lotosie "gnały" 30km/h na wielu odcinkach tej linii, maszyny z mniejszym naciskiem (Dragon) takiego problemu znowu nie mają).
Coś za coś, jak zwykle.
Wszystko zależy od klienta. Lotos, FPL - chcą wozić jak najwięcej za jednym razem, stąd im 6-osiowce nie przeszkadzają. Na zachodzie spotkanie ciężkiego pociągu masowego to pewien problem, dominują lżejsze, ale szybsze pociągi, albo kontenerowce, stąd 4-osiowce tam lepiej wypadają.
Co do ciasnoty - przejście w EP09 za fotelem chyba szersze odrobinę.
Odpowiedz

rustsaltz, no nie przesadzajmy w EP09 komfortu w postaci sporego miejsca też nie ma. Kiedyś jak fotele maszynisty i pomocnika były mniejsze ten komfort był bardziej widoczny. Ale jedno trzeba przyznać EU44 tam miejsca jest pod dostatkiem w kabinie.
Odpowiedz

Mnie się wydaje że kabina w EP09 to jest takie minimum kiedy można powiedzieć że jest "wystarczająca", dlatego chciałem wiedzieć czy w Dragonie jest mniejsza czy większa. Jak byłem w Griffinie to kabina wydawała mi się bardzo przestronna dlatego zdziwiłem się opinią o ciasnym Dragonie :-P
Odpowiedz

Co tam Dragon. Najprzestronniejszą kabinę ma ET-42. Po wyjęciu "foteli" dla upartego można urządzić parkiet do tańca.
Odpowiedz



Tu dla zainteresowanych dźwięki jakie nowe dragony wydają z siebie podczas rozruchu.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Mam jedno pytanie. Czy nagranie zostało wykonane przy otwartych oknach w kabinie czy były one zamknięte? Jeżeli okna były zamknięte to wygląda to nieciekawie. Każda lokomotywa podczas rozruchu hałasuje, ale w tym przypadku hałas jest można powiedzieć innej częstotliwości. Na razie odbieram to jakby ktoś do ucha mi gwizdał.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Odpowiedz

Nagrywałem przez otwarte okno w drzwiach,kamera była na zewnątrz. w wolnej chwili jak znajdę to wrzucę nagranie z zamkniętymi oknami. wewnątrz kabiny. Osobiście lubiłem dźwięki traxxa, teraz traxx się chowa Smile Fajnie też czuwak tu piszczy, dźwięk taki ze nie da spać człowiekowi w 2 kabinie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

jarząbek019 napisał(a):Tu dla zainteresowanych dźwięki jakie nowe dragony wydają z siebie podczas rozruchu.

Ależ magia, uwielbiam te dźwięki Smile

Cytat: ale w tym przypadku hałas jest można powiedzieć innej częstotliwości. Na razie odbieram to jakby ktoś do ucha mi gwizdał.


Wszystkie lokomotywy z rozruchem impulsowym mają identyczne dźwięki. Przy innym napięciu sieci dźwięki są jeszcze bardziej magiczne i przyjemne dla ucha.

dla przykładu
Odpowiedz

jarząbek019 napisał(a):Powiem tak, maszyny są silne, robią robotę, ale myślę ze możnaby było ponarzekać na niektóre rzeczy. Wszystko jest do dopracowania Smile

Wiesz, ja słyszałem narzekania na temat Vectronów, czy Eurosprinterów Wink

[ Dodano: 2014-11-21, 09:59 ]
przem710 napisał(a):
jarząbek019 napisał(a):Tu dla zainteresowanych dźwięki jakie nowe dragony wydają z siebie podczas rozruchu.

Ależ magia, uwielbiam te dźwięki Smile

O tak, muzyka dla uszu Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Co do Vectronów to zastanawia mnie widoczność w kabinie. W Dragonach z boku przed drzwiami są okienka
[Obrazek: file.html]
W Vectronie z boku okno jest dopiero w drzwiach.
Okienko się przydaje.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 343 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.