Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.03.2013
Reputacja:
0
Przesiadując w Krakowie, ujrzałem udający się w stronę Trzebini skład gruszek. Niby nic dziwnego, tyle że skład sprawiaj wrażenie, jakby to euronaftowski T448p będący w składzie za euronaftowską 060DA siłował się ze składem. To właśnie z jego wydechu próbowały wydostać się spaliny. Jak to możliwe? I czy to w ogóle możliwe, czy może zawodzi mnie wzrok?
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
Nigdy wcześniej nie widziałeś pociągu ciągniętego przez 2 lub więcej lokomotyw ?
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.03.2013
Reputacja:
0
;-)
Gdyby to o to chodziło to napisałbym inaczej. T448p nie ma sterowanie wielokrotnego. Więc jak niby możliwa by była współpraca obu lokomotyw?
Liczba postów: 230
Liczba wątków: 7
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Maszynista w lokomotywie?
Łowcy Rp1 team fan.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Nawet gdyby miała to nie ukrotnisz różnych serii lokomotyw.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
W przedniej maszynie też ktoś siedzi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.03.2013
Reputacja:
0
Aha, tak to działa. W takim razie dzięki za informacje.
Liczba postów: 506
Liczba wątków: 27
Dołączył: 22.09.2012
Reputacja:
0
Nie tylko różne lokomotywy bo np. ET22 też nie ma sterowania wielokrotnego bo uznali kiedyś, że jedno ma wystarczającą moc. Więc gdyby ktoś chciał (ale raczej nie używano bo PKP ma też mocniejsze loki dwuczłonowe ET4x) to nie można ET22 jechać w trakcji ukrotnionej czyli takiej że obsługuje jeden mech. Można za to w trakcji podwójnej gdzie w każdym loku jest mech i sobie gadają przez radio co włączyć. W trakcji podwójnej podnosimy też przedni pantograf a nie tylni aby w razie złamania pantografu resztki nie wpadły przez okno do drugiej maszyny i nie zrobiły ziazi drugiemu mechowi.
Mám rád Českých Drah.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
No chyba logiczne, że lokomotyw niemających gniazd ukrotnienia ukrotnić nie można?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL