Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
060DA + T448p
#1
Przesiadując w Krakowie, ujrzałem udający się w stronę Trzebini skład gruszek. Niby nic dziwnego, tyle że skład sprawiaj wrażenie, jakby to euronaftowski T448p będący w składzie za euronaftowską 060DA siłował się ze składem. To właśnie z jego wydechu próbowały wydostać się spaliny. Jak to możliwe? I czy to w ogóle możliwe, czy może zawodzi mnie wzrok?
Odpowiedz

#2
Nigdy wcześniej nie widziałeś pociągu ciągniętego przez 2 lub więcej lokomotyw ?
Odpowiedz

#3
;-)
Gdyby to o to chodziło to napisałbym inaczej. T448p nie ma sterowanie wielokrotnego. Więc jak niby możliwa by była współpraca obu lokomotyw?
Odpowiedz

#4
Maszynista w lokomotywie?
Łowcy Rp1 team fan.
Odpowiedz

#5
Nawet gdyby miała to nie ukrotnisz różnych serii lokomotyw.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#6
@rustsaltz
No właśnie ;-)

To przepisy pozwalają na prowadzenie składu z drugiej w kolejności lokomotywy?
Odpowiedz

#7
W przedniej maszynie też ktoś siedzi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#8
Aha, tak to działa. W takim razie dzięki za informacje.
Odpowiedz

#9
Nie tylko różne lokomotywy bo np. ET22 też nie ma sterowania wielokrotnego bo uznali kiedyś, że jedno ma wystarczającą moc. Więc gdyby ktoś chciał (ale raczej nie używano bo PKP ma też mocniejsze loki dwuczłonowe ET4x) to nie można ET22 jechać w trakcji ukrotnionej czyli takiej że obsługuje jeden mech. Można za to w trakcji podwójnej gdzie w każdym loku jest mech i sobie gadają przez radio co włączyć. W trakcji podwójnej podnosimy też przedni pantograf a nie tylni aby w razie złamania pantografu resztki nie wpadły przez okno do drugiej maszyny i nie zrobiły ziazi drugiemu mechowi.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#10
No chyba logiczne, że lokomotyw niemających gniazd ukrotnienia ukrotnić nie można?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#11
Akurat były dwa testowe byki z gniazdami ukrotnienia. Jednak podczas testów okazało się że lokomotywy są na tyle silne że lok "prowadzący" palił urządzenia w drugiej maszynie. Testów zaprzestano i szybko również zrezygnowano z tego projektu. 22-ki 1001 i 1002 zakończyły swój żywot na terenie MD Tarnowskie Góry w 2009 roku.
http://rail.phototrans.eu/14,16741,0,Pa ... _1001.html
http://rail.phototrans.eu/14,35396,0,Pa ... _1002.html
Łowcy Rp1 team fan.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy na bocznicy w Puławach Azoty lub Trzebini często są T448p? 123p456 5 3 691 09.03.2020, 01:05
Ostatni post: APodleski
  Gdzie można spotkać ST43 (ST43-R/060DA) tzw. Rumuna? 123p456 5 4 324 11.01.2020, 20:29
Ostatni post: sopelsky

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.