05.11.2013, 09:37
Lato napisał(a):Nie porównujmy proszę organizacji publicznej ze spółką, która w nazwie posiada skrót PKP. To dwa różna światy.
Ale dlaczego - obydwa podmioty mają prawo aplikować o te same środki. Wieszacie Panowie psy na Państwie Polskim, a ja zadam Wam pytanie ile wniosków na fundusze na remonty czegokolwiek złożyło PKP Cargo czy zależna od niego Era Parowozów...
[ Dodano: 2013-11-05, 09:40 ]
Lato napisał(a):Ponieważ kolej bardzo dynamicznie się rozwija możemy już teraz zaobserwować piękne dziedzictwo techniki kolejowej w Polsce. Parowozy już dawno są żyletkami (oprócz tych kilku i parudziesięciu w krzakach lub w skansenach) .
Poprawka - za parę lat możemy nie mieć w ogóle skasnenów, albo jeszcze więcej wrakowiska ala Skierniewice, Pyskowice czy Jarocin. PKP Cargo tego segmentu rynku próbuje się pozbyć od lat, MuzKol ledwie piochce, skanseny społeczne ledwie wegetują, a cześć w ogóle walczy by być...
Pozdr.
CAr.
CAr.