28.11.2013, 12:05
MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr. 7145
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu będącego liderem w swojej branży, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznych i Obsługi Gwarancyjnej Klienta - Nowoczesne Pociągi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr. Ref.: TZE/11/2013
Zakres obowiązków:
Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna klientów
Rozwiązywanie i analiza problemów technicznych w zakresie napraw oraz utrzymania taboru kolejowego
Ustalanie priorytetów i klasyfikacja ważności napraw
Raportowanie swoich działań
Wymagania:
Wiedza techniczna z obszaru mechaniki kolejowej, utrzymania taboru kolejowego, logistyki w transporcie kolejowym
Doświadczenie w obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej w tym rozmowa z tzw. gwarancyjnym klientem
Dobra znajomość j. angielskiego
Umiejętność klasyfikacji ważności i pilności napraw,
Chęć pracy w międzynarodowym koncernie i udziału w renomowanym projekcie mającym znaczący wpływ na rozwój kolejnictwa w Polsce
Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym koncernie będącym liderem w swojej branży
Uczestnictwo w prestiżowym projekcie
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Bardzo dobre warunki pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: <!-- e --><a href="mailto:praca@moltton.com">praca@moltton.com</a><!-- e --> z zaznaczeniem nr. ref. TZE/11/2013 w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133, poz.883)”
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu będącego liderem w swojej branży, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznych i Obsługi Gwarancyjnej Klienta - Nowoczesne Pociągi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr. Ref.: TZE/11/2013
Zakres obowiązków:
Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna klientów
Rozwiązywanie i analiza problemów technicznych w zakresie napraw oraz utrzymania taboru kolejowego
Ustalanie priorytetów i klasyfikacja ważności napraw
Raportowanie swoich działań
Wymagania:
Wiedza techniczna z obszaru mechaniki kolejowej, utrzymania taboru kolejowego, logistyki w transporcie kolejowym
Doświadczenie w obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej w tym rozmowa z tzw. gwarancyjnym klientem
Dobra znajomość j. angielskiego
Umiejętność klasyfikacji ważności i pilności napraw,
Chęć pracy w międzynarodowym koncernie i udziału w renomowanym projekcie mającym znaczący wpływ na rozwój kolejnictwa w Polsce
Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym koncernie będącym liderem w swojej branży
Uczestnictwo w prestiżowym projekcie
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Bardzo dobre warunki pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: <!-- e --><a href="mailto:praca@moltton.com">praca@moltton.com</a><!-- e --> z zaznaczeniem nr. ref. TZE/11/2013 w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133, poz.883)”