Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Parę dni temu widziałem tą siódemkę jadącą przez Opole Gł, wglądała bardzo ładnie, prawie jak za dawnych lat, miło będzie znowu zobaczyć siódemki w tym malowaniu 8-)
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
O, to miłe zaskoczenie bo budyniowe malowanie jest całkiem sympatyczne, najwyraźniej 1002 będzie jedynym pomalowany w barwy IC. Cóż dziwna historia z tymi malowaniami, raz tak a potem inaczej. Ogólnie barwy IC podobnie zresztą jak malowanie "budyniowe" wydaje mi się że odmładza lokomotywy w porównaniu do zielonych barw.
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Od początku jakoś nie trawiłem tych budyniów i to jeszcze jak wtrafiły do ICków po zabraniu od PR. Nie wiem może PRki miały jakąś wizję do tego, ale moim zdaniem jakoś to nie wyszło. Bardziej wole nowe malowanie ICków.
Bardzo dobrze, że chociaż w taki sposób poprawiają wygląd jednostek. Niestety od jakiegoś czasu przestali czyścić te loki i troche kijowo to wygląda.
Najważniejsze, żeby jeszcze pojeździły z 20 lat.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co chcesz przez to powiedzieć?
Liczba postów: 385
Liczba wątków: 24
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
0
Dam przykład z lat świetności PKP i nieco później:
- Siódemki (Trapezy np. 531)
- Siódemki (Jasnozielone z ciemnozielonym pasem np. 367)
- Siódemki (--ll-- z ciemnozielonym pasem, żółtymi paskami i żółtym czołem np. 437)
- Siódemki (Denaturaty np. 368)
- Siódemki (Budynie)
- Siódemki (PKP Cargo Stare)
- Siódemki (PKP Cargo NOWE)
I teraz ma być tak ??:
- Siódemki (Trapezy)
- Siódemki (Jasnozielone z ciemnozielonym pasem STARE)
- Siódemki (Jasnozielone z ciemnozielonym pasem NOWE)
- Siódemki (Denaturaty)
- Siódemki (PKP Intercity z pomarańczowym pasem)
- Siódemki (PKP Intercity)
Takiej mieszanki nie chcę na torach. Czemu Polska Kolej nie zdecyduje się na taki podział malowań??:
- Siódemki (PKP Intercity)
- Siódemki (PKP Cargo NOWE)
- Siódemki (Przewozy Regionalne czyli Budynie)
I sprawa byłaby załatwiona, a nie co pół roku nowe malowanie ;/ Przecież "zacne" PKP IC mówiło, że do 2012 wszystkie siódemki będą w jednakowych barwach, i co?? Znów jest tak jak zawsze
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Siódemki (Przewozy Regionalne czyli budynie) - nie rozumiem dlaczego chcesz żeby te lokomotywy miały osobne malowanie, należą one do PKP IC a nie do PR wiec powinny mieć malowanie IC. W latach świetności nie było bałaganu z malowaniami wiec mijasz się z prawdą, malowania które opisujesz mają zaledwie kilka lat, może z wyjątkiem (Siódemki (--ll-- z ciemnozielonym pasem, żółtymi paskami i żółtym czołem np. 437) ) które pojawiło się pod koniec lat 90.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Wszystko obija się o to, co kto lubi. Mnie na przykład taka "mieszanka" się podoba. Jak idę na szlak to zawsze może być jakaś niespodzianka. Choć przyznam, że od strony marketingowej ujednolicenie malowania jest wskazane (oczywiście z podziałem na ekspresy i pośpieszne).
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Prawdopodobnie niektóre budynie dostaną nowe malowanie podobne do tego jakie prezentuje EP07-1002. Jako pierwsza nowe barwy otrzymała EP07-1036.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Nic z tego nie rozumiem - wraca się do malowań zielonych, bo są tańsze a teraz budynie zaczyna się przemalowywać na IC? Czy tylko ja nie widzę tu logiki?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Na wprowadzenie całkowitego chaosu w malowaniach lokomotyw.