Liczba postów: 7
Liczba wątków: 5
Dołączył: 26.07.2013
Reputacja:
0
Witam,
Czy może ktoś wie, czy istnieją jakieś procedury postępowania podczas uszkodzenia trąbki na szlaku?
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Zgodnie z instrukcją Ct-1:
§25
Uszkodzenie syreny
1. Zgłosić usterkę dyżurnemu ruchu i pociąg prowadzić do stacji, gdzie będzie możliwość udzielenia pomocy lub naprawy syreny. Przy dojeździe do miejsca, przed którym należy podać sygnał "Baczność" zmniejszać prędkość jazdy do 30 km/h.
2. Podczas mgły lub zamieci śnieżnej utrudniającej widoczność dojechać do najbliższej stacji ze zmniejszoną prędkością, dostosowana przez maszynistę do istniejących warunków i zażądać lokomotywy zastępczej.
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: 30.12.2012
Reputacja:
0
Ciekawe jak to jest w praktyce z tymi lokomotywami zastępczymi
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Lokomotywa ma zwykle dwa sygnały w każda stronę. A żeby zaniemówiły dwa na raz to musi być albo problem z powietrzem albo zatkać się śniegiem. No ewentualnie jak się jedzie ponad 100 bez strzałek