Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Powyzej 12 godzin nie wolno jezdzic, dyspozytor powinien takiego maszyniste wymienic.
Pojazd rejestruje rozne parametry, w zaleznosci od typu rejestratora.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
UTK prowadzi ewidencję maszynistów, miał sprawdzać czy opisana przez Ciebie sytuacja się nie zdarza, nie wiem jak z efektami, w Cargo pierwszym efektem było czepienie się tych, którzy "pracują u konkurencji". Czy inni przewoźnicy coś z tym fantem zrobili-nie wiem, podobnie jak nie wiem, czy ktoś sprawdził prawdziwość danych podanych w ankiecie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Wczoraj przez Poznań przejechały dwie nowe jednostki ATR220 o numerach -012 i -013 dla kolei Trenitalia.
Liczba postów: 108
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.04.2012
Reputacja:
0
Potwierdzam ok.13 mijały Inowrocław jechały do Żmigrodu.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
A kiedy będą wracać? Na te 19 się nie załapałem...
Pozdrawiam
sm31-131
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dwie jednostki PESA Atribo oznaczone ATR220Tr w planie PCM 566002/3 mijają stację Poznań Starołęka kierując się z Bydgoszczy do Żmigrodu.
Jednostki przeznaczone są do jazdy na terenie Włoch, w rejonie Toskanii i obsługiwać będą połączenia uruchmiane przez narodowego przewoźnika Włoch - Trenitalia.
Liczba postów: 155
Liczba wątków: 8
Dołączył: 19.04.2015
Reputacja:
0
Panowie może ktoś kto jeździł Pendolinem po Italii będzie wiedział : jak wygląda tam przewóz wózka ew gondolki ? Czy jest jakieś specjalne miejsce gdzie można np zostawić złożony wózek ?
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
I na szczęście okazało się że to nie PESA była winna a cała historia zakończyła się szczęśliwie:
Cytat:Problemy pojazdów ATR220 we Włoszech zostały rozwiązane – poinformował „Rynek Kolejowy" Liviu Pecican - szef marketingu rynku włoskiego Pesy. Odbiory kolejnych pojazdów zostały wznowione.
Okazało się że winny był jeden z podzespołów odpowiedzialny za komunikację z infrastrukturą bezpieczeństwa ruchu. W przypadku utraty połączenia z SRK pociąg zatrzymywał się - coś na kształt nie zbicia naszego czuwaka. Podzespół ten był dostarczany przez Włoskiego dostawcę PESY, który wymienił już wadliwe elementy. Problem był na tyle poważny że Trenitalia wstrzymała odbiory kolejnych ATR220.
Te które już były na służbie pracowały normalnie i to na nich przeprowadzano testy które przebiegły pomyślnie. Trenitalia wznowiła już odbiory kolejnych ATR220(łącznie do Włoch PESA dostarczy 40 sztuk).
Należy tylko wspomnieć że nie tylko PESA miała problemy z odcinkiem Lucca – Aulla który mieszkańcy nawet zaczęli nazywać przeklętym po tym jak kilka lat temu poległ na nich Minuetto Alstomu a teraz Swingi PESY. Na szczęście dla PESY wszystko skończyło się dobrze a Trenitalia odzyskała zaufanie do naszego sprzętu wyrażając przy tym nadzieję na jak najszybsze dostarczenie pozostałych jednostek.
Rynek Kolejowy
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Trenitalia złożyła zamówienie na dodatkowe 5 ATR220 które PESA ma dostarczyć w 2016 roku. Więc wychodzi na to że są zadowoleni z tych składów a biorąc pod uwagę przetargi zaplanowane na 2016 rok we Włoszech można spodziewać się że spróbują znowu wystartować na tamtym rynku. Włosi są jednak mniej wymagający niż Niemcy co może być dla nich szansą.
Artykuł o planach PESY na 2016 rok
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)