01.03.2014, 01:01
W serwisie tablica.pl widnieje taka oto oferta:
http://tablica.pl/oferta/wagon-konferen ... 568AZ.html
Za 60 tys. zł można kupić sobie wagon, niestety bez koniecznych napraw.
Od siebie dodam, że jego numer to 51 51 09-70 000-2, seria Pk (pocztowy mieszkalny :-> ), st. mac. Warszawa Szczęśliwice. Rocznik 1974, prod. Pafawag, po przebudowie z wagonu pasażerskiego. 30 miejsc. Wcześniej pod serią Sk
Wagon był reklamowany jako jedyny w Polsce prywatny wagon konferencyjny. Dysponentem była Interfirm Sp. z o.o. Pierwsza jazda 29.05.1996 po naprawie rewizyjnej w ZNTK Pruszków.
Był to projekt wymiany polsko-niemieckiej młodzieży, a potem Interfirm zajmowała się wynajmem tego wagonu i organizacją jego przejazdów (w tym w połączeniu z innymi wagonami specjalnymi ówczesnych PKP PR).
Prezentowany był na Trako 2005.
Interfirm jest w likwidacji, a właściciel – BBJ Servis gGmbH wagon wystawił na sprzedaż. Stoi na st. Warszawa Grochów, wcześniej stał na st. Warszawa Szczęśliwice.
Drugie zdjęcie z ogłoszenia jest w Rzepinie podczas wymiany lokomotywy na EP09 w pociągu EuroCity „Paderewski” (dziś „Berlin-Warszawa-Express”).
http://tablica.pl/oferta/wagon-konferen ... 568AZ.html
Za 60 tys. zł można kupić sobie wagon, niestety bez koniecznych napraw.
Od siebie dodam, że jego numer to 51 51 09-70 000-2, seria Pk (pocztowy mieszkalny :-> ), st. mac. Warszawa Szczęśliwice. Rocznik 1974, prod. Pafawag, po przebudowie z wagonu pasażerskiego. 30 miejsc. Wcześniej pod serią Sk
Wagon był reklamowany jako jedyny w Polsce prywatny wagon konferencyjny. Dysponentem była Interfirm Sp. z o.o. Pierwsza jazda 29.05.1996 po naprawie rewizyjnej w ZNTK Pruszków.
Był to projekt wymiany polsko-niemieckiej młodzieży, a potem Interfirm zajmowała się wynajmem tego wagonu i organizacją jego przejazdów (w tym w połączeniu z innymi wagonami specjalnymi ówczesnych PKP PR).
Prezentowany był na Trako 2005.
Interfirm jest w likwidacji, a właściciel – BBJ Servis gGmbH wagon wystawił na sprzedaż. Stoi na st. Warszawa Grochów, wcześniej stał na st. Warszawa Szczęśliwice.
Drugie zdjęcie z ogłoszenia jest w Rzepinie podczas wymiany lokomotywy na EP09 w pociągu EuroCity „Paderewski” (dziś „Berlin-Warszawa-Express”).