Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To jest właśnie chore, że tworzą jakieś dziwne numery. Przecież jest tyle możliwości kontynuacji serii. Mogli sobie stworzyć serię SM42-1400 jak już chcieli się wyróźniać.
Druga sprawa, dlaczego jest SM42-700/3x a nie np. SM42-700/1, SM42-700/2 etc.
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
Najbardziej mnie zastanawia o co kaman z tymi ex. SU42. Pod modernizację i na sprzedaż?
Lizawka127.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Z części SU42 zrobiło się SM42m, jeżdżą na przykład w Kolpremie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 5
Dołączył: 19.06.2012
Reputacja:
13
Tak, kilka sztuk kupionych od PRów SM42 i SU42 zostało przerobionych na 6Dg, m.in. SM42-560 i SU42-515. Szkoda, że tym maszynom nie zostawiono agregatów prądotwórczych i kabli ogrzewania pociągu 3kV...
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
Kamil, wymagałoby to zmiany projektu. A jako że 6Dg to tylko stare wózki i ostoja to czy będzie SU42 lub SM42, to nie ma to znaczenia.
Lizawka127.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
NEWAG ma to do siebie że bardzo często nadaje dziwne numery pojazdów, które wyjezdżają chociazby po rewizjach. Idealny przykład to wagony.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
SM42-700/35 -> ex. SU42-516
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Nie, nie słyszałem.
Z jakiej SU42 powstała jest Ci wiadome?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Tak, przykładem są chociazby błędne oznaczenia typów wagonów po rewizjach. To też UTK zleca? ;-D