Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Dzisiaj w £odzi podpisano umowê o modernizacji linii Zgierz - £owicz. Podobno maj± je¼dziæ ju¿ za rok.
Info tutaj:
http://moya.toya.net.pl/ (film numer 1 - uwaga, bêdzie to mo¿na obejrzeæ tylko dzisiaj i jutro do jakiej¶ 12 bo to wiadomo¶ci z miasta Uæ )
Roz¶miesza mnie tylko jeden fakt - wydadz± kupê kasy, a maj± zrobiæ szlakow± tylko 90km/h dla pasa¿erów i 60km/h dla towarów, trochê mija siê to z celem, za parê lat powiedz±, ¿e trzeba wszystko wymieniæ i zrobiæ 120km/h.
Moderna powinna pójść od razu pod 120 dla pasażerskich i 100 dla towarowych na materiale UIC-60, aby nie była konieczna wymiana za chwilę ( jak będzie na staroużytecznych S60 i S45) Jak znam życie naprawią odcinek do Łowicza, ale do Bednar już nie ruszą
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 3
Dołączył: 17.06.2010
Reputacja:
0
15-tkę remontują tylko po co i na co skoro pasażerskie nie kursują na odcinku od Zgierza do Łowicza? Kto finansuję modernizację?
Modernizacja jest finansowana z POIŚu- programu infrastruktura i środowisko ;-) Z tego programu głównie finansowane są pomniejsze rewitalizacje i modernizacje a także roboty budowlane, mające na celu poprawę stanu infrastruktury kolejowej w Polsce 8-)
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09.03.2011
Reputacja:
0
Słuchajcie te 90km na godzinę do których mają zmodernizować te tory , to by się nadawało w zupełności jak był PRL , bo wtedy na tej trasie właśnie z taką szybkością pociągi kursowały , i to nie jest żadna modernizacja tylko marnotrawstwo z publicznych pieniędzy , bo z tych samych materiałów przy niewiele wyższych kosztach na zachodzie w UE przykładowo w Niemczech, Francji , Belgii czy we Włoszech modernizuje się linie kolejowe podrzędne takie jak tutaj opisywana do szybkości 200km godzinę wiec ja się pytam u cholery co to za modernizacja skoro ona prędkości nam nie podniesie tylko przywróci na tym samym poziomie który był około 30lat temu , i to że ta linia ma łuki to nie zmienia faktu że na prostych odcinkach pociągi powinny jeździć przynajmniej te 160km na godzinę jak za te pieniądze które nasz rząd utopił i UE w tą modernizacje . Bo za kilka lat okaże się ze tą trasę znowu trzeba modernizować .Ja bym raczej stawiał że ktoś tu się za rzeczywiste pieniądze na te modernizację będzie bawił a cieszył sie z jej postępu będzie kto inny niż zwykli pasażerowie bo dla nich to nie bedzie modernizacja tylko renowacja torowiska , i jak w tych pieniądzach to drożej wyszlo przy tej szybkosci z tych starych materiałów czy staroużytecznych niż pare groszy by dołożyć do niej i niemcy by zrobili ją na 160km h do tego nie trzebaby za 10 czy 15lat znowu wydawać pieniędzy na ponowną renowacje tej liniii bo niemiec jak coś robi to starcza na 30lat ,
a wy niemców do przetargu nie chcieliscie wpuscic tylko naszych kolejowych złodziei .
Niemiec by wam tą modernizacje troszeczke drożej zrobil by was to wyszlo i moze nawet dłużej by prowadzil roboty ale w konsekwencji to by byla modernizacja bo ja nie slyszalem zeby niemcy modernizowali swoje torowiska do predkosci ponizej 200km h ktora jest obecna w całej UE na podrzędnych liniach kolejowych takich jak z Łodzi do Łowicza , a na magistralnych to jak idzie modernizacja to juz do szybkosci 300-350km h
I to nie chodzi już tylko o Niemcy ale przyklad dalem z Niemiec bo Niemieckie firmy sie tez do tego przetargu zgłosiły , ale takie prędkosci obowiązują obecnie w całej UE włącznie z Włochami , Belgią , Francją , Austrią , itp .A Włosi pociągi też z naszej PESY kupują bo one są tanie ale z przeznaczeniem na podmiejskie linie bo na pociągi dalekobieżne to oni nawet śladem naszych pośpiechów mają już od 20 lat wszędzie różnego rodzaju składy Pendolino
na wszystkich liniach dalekobieżnych bez wyjątku .
A u nas sie modernizuje jeszcze na podmiejskie EZT EN57 ktore modenizuje sie do szybkosci 120km h , jak tam juz tego typu pociągi mkną od 160km h wzwyż ,zamiast kupic chociarz kilka nowych sztuk z PESY .
Powinni zamknąć to całe kierownictwo tą całą bande PKP na klucz za to marnotrawstwo przez cale lata i mydlenie ludziom i polakom oczu ze nie ma pieniedzy na nic a bilety fakt jeszcze nie są takie drogie na zwykle pociagi co juz na IC w porownaniu do tego co oferują te polskie IC w odniesieniu do pociagow IC w calej UE to jest poprostu czysta żenada podobnie jak wasza kuźwa mac moderna na 90km h powiedzcie lepiej ile kto wzial do kieszeni z waszych towarzyszy .
Bo za darmo sie ludziom nie mydli oczu materialami starouzytecznymi za miliony zlotych , i modernizacją starych zlomów EN57 wiec napewno macie kieszenie pelne pieniedzy bo wy najlepszy interes na tej modernizacji zrobiliscie lepszy niz by Niemcy zrobili z pełnowartosciowych materialow a nie starouzytecznych .
Dziady jedne warszawskie wy te nasze łodzkie linie co kawalek modernizujecie juz od 30lat z materialow staroużytecznych i zmodernizowac nie potraficie , a jakbyscie niemca wpuscili do przetargu to on by wam pokazal jak sie robi takie modernizacje nie gębą tylko by wam pokazal ile pociągi wyciągają na godzine po takiej modernizacji bo wy nawet takich pociągów jeszcze w polsce nie macie a wasze warszawskie linie potraficie zmodernizowac tak zeby szlachta dupy wozila szybko i zeby wam tylek nie pękł na zakretach .Banda zlodziei w tej warszawie i w PKP nic wiecej tylko ochyda jak oni sie nie wstydza ludziom podawac ze za miliony złotych zrobili modernizacje linii kolejowej z materialow starouzytecznych gdzie niemiec chcial pare groszy drozej wam zrobic z pelnowartosciowych
90km h no pewnie Warszawka bedzie zadowolona że łódź znowu mknie z zawrotną szybkością EN57 a nie 160km h jak u nich , jak oni juz w Warszawie mają składy z Bombardiera a nie ze złomowiska na bocznicy przed hutą wyciągnięte EN57 odmalowane proszkowym lakierem .Napluc tylko i przyklepac tyle są warte wasze złotówki ja wy ich miliony wydajecie lekką ręką w próżnie nic nie warte modernizacje złomu na nowy złom .
Nawet w takiej kompletnej nendznej Hiszpanii zwykle podmiejskie linie są na 200km h i jak w calej UE cala reszta tych bardziej znaczących jest na 300-350km h , a wasza modernizacja juz nawet do Chin sie nie klasyfikuje bo wy nie wiecie jaka kolej jest w chinach wy wstydu nie macie ludziom pisac ze modernizujecie za miliony zlotych z publicznej kasy na 90km h , chyba ze szybki tramwaj ma kursowac po tych torach .Jak już wzieliście te swoją łapówe za te moderne to przynajmniej bylo inteligetnie to zrobic i nie podawac ludziom że na 90km h robicie z materialow starouzytecznych bo jak kto podróżował po UE kolejami to wie jak tam sprawa wygląda z tymi prędkosciami
To jest właśnie Polski system Zarządzania gdzie Zarząd bierze łapówy i krocie za złe decyzje a zwykli pracownicy na kolei ktorzy znają kolej od podszewki ze mogliby decydowac lepiej to im sie wyplaca marne grosze , jak zjezdzicie całą UE tak takiego przypadku jak na PKP i innych Polskich firmach nie znajdziecie , nawet we Włoszech pensje są bardziej wyrównane .
A jak wy chcecie z PKP zrobic tak zeby wyglądała jak kolej pierwszego lepszego kraju w UE czy w Japonii to musicie najpierw zacząć od podcięcia sobie wynagrodzen w zarządzie a wyrównania tym ludziom ktorych okradacie na PKP z ich pieniedzy bo oni nie będą dobrze pracowali jak ich odpowiednio nie wynagrodzicie , bo od jakosci pracy zwyklego pracownika i jego poszanowania zalezy cale przedsiebiorstwo i zawsze bedziecie mieli te swoja nendze na PKP ,
W dalszym ciągu jak zlikwidujecie biurokracje na PKP którą wasi poprzedni towarzysze uskuteczniali przez ostatnie 30lat , i debili wśród waszych decydentów to wtedy pogadamy o normalnej kolei bo narazie to nawet porządnego tramwaju z UE mnie ona nie przypomina .
Rosja taka biedna wasz stary przyjaciel ze wschodu a Pociągi mkną po 300 i 350km h , czemu nie bierzecie nawet z naszych wschodnich przyjaciół przykladu ? Oni nie ładują się juz w stary remontowany złom tylko zamawiają swoje nowoczesne szybkie pociągi u Niemieckiego partnera SIEMENSA
Rosjanie nawet by nie remontowali linii kolejowej na 90km h bo oni wiedzą że taki remont byłby nieopłacalny z ekonomicznego punktu widzenia nie mialby uzasadnienia .
Jak do Warszawy czy w niedalekim sąsiedztwie to wy wiecie jak linie zmodernizować na UIC 60 bo nawet tory dodatkowe na swoich podrzędnych stacjach macie zmodernizowane w tej technologii , a Łódzkie dalej marginalizujecie jak za czasów komuny do podrzędnej arterii i dajecie nam ochłapy UIC49 , celowo żeby pociągi znowu rozjeździly to torowisko za jakiś czas i znowu wyciągnąć od naiwnych Łodziaków pieniądze na remont to jest właśnie cała Warszawka . A oni u siebie mają dobre tory za dobre pieniądze na UIC60 a nie na UIC49 bo oni wiedzą że taka modernizacja to wyrzucenie publicznych pieniedzy w błoto bo te szyny są cieńsze niż na liniach magistralnych i na boczną bocznice sie nadają conajwyzej.Łódź nigdy nie była dziadostwem to wyście warszawiaki z nas dziadów porobili , zobacz warszawski chamie ile sie bujasz od Bednar do swojej Warszawki w swoim pseudoekspresie IC ,
i jak są wyprofilowane zakręty bezstykowo , a Łodziakom będziesz tu pier... ze linia jest kręta kretynie jeden zamiast zmodernizować tą linie jak sie należy a nie zrewitalizować antyk do takiej postaci jak byl .
To jest kpina poprostu ta modernizacja na zlecenie starych komuchów z warszawy celowo robiona na UIC S49 żeby sie tory po jakimś czasie pozapadaly , a nie jak oni u siebie robią na S60 bezstykowo zakręty.
Warszawiaki po takiej modernizacji to oni jeszcze sobie te ostre zakręty na łukach profilują , i u nich pociągi potem nie zwalniają na zakrętach a dla Łodzi to aby bylo .
Dziadów pozatrudniliście wśród decydentów w tym swoim warszawskim PKP , którzy potrafią jedynie marnotrawić publiczne pieniądze , czemu wy sobie od Bednar nie zrobicie modernizacji za publiczne i UE pieniądze do 90km/h co nie stać was na taką modernizacje ? Mam nadzieje że jak Łódź - Kutno nasz Łódzki Urząd Marszałkowski będzie modernizował to pójdzie po rozum do głowy i wybierze porządnego Niemieckiego kontrahenta który dokona faktycznej modernizacji a nie obiecanej do 160km/h conajmniej bo Niemcy mniej jak 200km/h obecnie nie robią u siebie i taka modernizacja nie starczy na 15 lat tylko conajmniej na 30 .
Bo wy wszyscy nas Łodziaków macie za durnych i Poznaniaki i Warszawiaki tylko wy u siebie macie linie tak zmodernizowane że jak pociąg w zakręt wchodzi to nawet sie tego nie czuje i nic nie stuka , i nie modernizujecie co chwila tych linii jak nasze Łodzkie .
Na rozjazdy Unijne po których pociąg moze jechac 100km/h też was warszawiaków stać zobaczymy jakie nam założą wasi decydenci na trasie z Łowicza do Łodzi bo pieniedzy w ch.... żeście sobie zainkasowali za tą całą modernizacje i te pare rozjazdów .
Gdybym był Urzędem Marszałkowskim z Łodzi to w życiu bym sie nie zgodzil za taką modernizacje za tak wielkie pieniądze na 90km/h , modernizacja z tych pieniedzy to będzie rzeczywista i porządna i oczekiwana ale na innej trasie do Wa-wy .
Po waszych Warszawskich rozjazdach jak pociąg jedzie nawet 120km/h to dupa nie boli bo wy macie miekkie tyłki w Wa-wie a wy uważacie że my Łodziaki mamy inne tylki że chcecie nam rozjazdy wstawic z PRLu ?
Moze trzeba waszych decydentow Warszawskich którzy uważają ze nas Łodziakow tylki nie bolą po przejezdzie przez starej konstrukcji rozjazdy z czasow PRLu kopnąć w tą du..e żebyscie sie przekonali że i nas Łodziaków tez tyłek boli przez przejazd przez takie starej konstrukcji rozjazdy , bo my w jednej Polsce zyjemy a wam sie wydaje że ta Polska tylko jest u was w Wa-wie a gdzie indziej np.u nas w Łodzi to juz jest ZSRR . Jak nie kładą S49 to ściągają dziady jedne z Centralnej Magistrali Kolejowej i z innych linii kolejowych magistralnych stare wytarte zdezelowane wyjezdzone szyny S60 i torowiska i jeszcze każą sobie za tę modernizacje w milionach złotych płacić nazwywając to materiałami staroużytecznymi jak to jest tylko antyk , oni za te miliony na CMK
i innych magistralach będą sobie swoje szyny za te nasze Łódzkie grube
miliony złotych wymieniac na takie jak powinny byc i są w całej UE na zwykłych liniach kolejowych na 200km/h bo na magistralnych to powyzej 300km/h i 16kv i 2/3 zasilanie a nie 3kv bo to u nich do 200km tylko wystarcza nawet w takich wloszech .
Jak do k...wy nendzy wy Warszawiaki mozecie z nas Łodziaków takich dziadów ostatnich robić za nasze ciężko wypracowane pieniądze z
budżetu naszego miasta , co wy myślicie że nas nie stać żeby
Niemca wziąźć z przetargu albo nawet Włocha żeby nam te tory
zmodernizował nie gębą a czym innym na 160km/h ?
Żeby wam ta płoza którąście nam Łodziakom zabrali za te grube miliony
złotych na te pseudomodernizacje starego torowiska do Łowicza czym innym i gdzie indziej wam nie wyszla .
Bo Niemiec jak modernizuje to jest zmodernizowane już na cale lata ,
a jak wasi przodownicy pracy modernizują to żeby było zmodernizowane
to Niemiec musialby najpierw was zmodernizowac .
//edit by Obleśny Szczur
Ogarnij się człowieku i odrzuć emocje. Cały Twój post to jedno zdanie, bez interpunkcji i z łamaniem ortografii, masz błąd w co drugim wyrazie. Popraw błędy, albo całość poleci do kosza. ZACZNIJ PISAĆ NA TEMAT, A NIE SIĘ WYŻALASZ.
Nie chciałbym cię, tfanatic, napominać, ale to jest nieczytelne - głównie przez luźne podejście do akapitów, interpunkcji i pisowni.
Po drugie, swój "hejting" mógłbyś wylewać gdzie indziej.
Po trzecie, skoro wszędzie jest spisek to proponuję udać się w pierwszej kolejności do lekarza, w drugiej do prokuratury (jeśli lekarz niczego nie stwierdzi).
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
Wracając do tematu to ja bym się cieszył gdyby na odcinku Nadodrzanki Głogów - Wrocław (który jest mi bliski) była gwarancja 90km/h. Jeśli ktoś uważa, że modernizacja na 90km/h kosztuje tyle samo co na 200km/h to prosze mi przedstawić jakieś twarde dane bo niedowierzam. A jeśli taki jest stan faktyczny to Son. ma racje, wycieczka do prokuratury.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Tak krawiec kraje, jak mu materii staje, a ponieważ PLK "materii" ma niewiele, więc nawet z tych 90 km/h należy się cieszyć.
Jaro
Robienie linii do 90 km/h nie jest nawet rewitalizacją, bo głupi EN57 wyciągnie 110 km/h. Jeżeli już powinno się zrobić 120 na prostych odcinkach i 90-100 na łukach plus oczywiście SBL, aby zwiększyć bezpieczeństwo ruchu. Na odcinku Placencja-Bednary należy podnieść Vmax do 160 km/h, gdyż de facto linia staje się trzecim torem magistrali E20
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
tfanatic napisał(a):...
Dobry Jezu... hock:
BP, NMSP
Bahnfahren ist unser Business
Ciekawe, jak zrobią te łuki pod Głownem
Cytat:Pociągi powrócą na trasę Zgierz - Łowicz
W nowym rozkładzie jazdy pociągów, który wejdzie w życie w grudniu, uwzględnione zostały pociągi na trasie Zgierz - Łowicz. Połączenie ma obsługiwać siedem par pociągów - informuje "Express Ilustrowany".
- Kończy się remont linii - powiedział "Expressowi Ilustrowanemu" Marek Olkiewicz, dyrektor Łódzkiego Zakładu PKP PLK. - Wymieniliśmy tam tory, rozjazdy i urządzenia sterowania, co pozwoli pociągom rozwijać prędkość do 90 km/h - dodał.
W marcu zeszłego roku podpisano projekt na dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego modernizacji linii kolejowej nr 15 Projekt został dofinansowany na kwotę 81 mln zł z. Do końca wakacji ma się natomiast zakończyć remont dworca kolejowego w Zgierzu realizowany przez inną spółkę - PKP SA.
Źródło: Rynek Kolejowy
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To może teraz pociągi z Warszawy do Wrocławia p. Ostrów będą jeździły p. E 20, Łowicz, Łódź Kaliską bez zmiany czoła na ostatniej stacji. Zyskałoby się na czasie przy przejeździe na linii nr 14, szczególnie w mieście Łódź, gdzie przejazd zajmuje ze zmianą czoła blisko godzinę.
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 5
Dołączył: 17.05.2011
Reputacja:
0
Od nowego roku mają tam jechać.
|