Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy mogę zostać maszynistą?
#16
Tak,tak, wiem ze aby uzyskac licencje maszynisty wystarczy wyksztalcenie zawodowe i niekoniecznie techniczne. Ale...uzyskanie pracy to inna bajka... np. W pkp cargo prz3d chwila czytalem, ze wymagaja wyksztalcenia technicznego :-(
Odpowiedz

#17
Natomiast przyjmuje się również osoby bez takiego wykształcenia Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#18
Idzi i zapytaj u źródła, w czym problem? O ile mi wiadomo Cargo przyjmuje wszystkich.
Odpowiedz

#19
Panowie, a powiedzcie mi jeszcze jakmtomjest z tym swiadectwem maszynisty.
Tzn po licencji udaje sie do przewoznika, ktory mnie przyjmuje i podpisuje z nimi tzw. Lojalke? Tzn po uzyskaniu bede dla nich pracowal przez 2,3,4 lat? Zdarza sie tak, ze po uzyskaniu swiadectwa przewoznik nie przedluza umowy ? Troche byloby to nielogiczne.. no ale roznie to bywa z logiką.
Pozdrawiam
Odpowiedz

#20
Może Ci nie przedłużyć tak jak może Ci kiedyś wypowiedzieć umowę ze względu na to że nie ma pociągów i tylu maszynistów jemu nie potrzeba. Wszystko się może zdarzyć.

A na ile lojalkę dostaniesz to już sprawa pracodawcy. W IC lojalkę daja na 3 lata od zdania egzaminu na świadectwo maszynisty.
Odpowiedz

#21
Jak nie podpadniesz, to nikt Cię nie zwolni. ;-)
Odpowiedz

#22
Lojalki na wiecej jak 3 lata nie dostaniesz.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#23
Widze maly "haczyk"
Swiadectwo wystawia przewoznik na dany tabor i dana infrastrukturę kolejowa...czyli co..szkole sie np w Pkp cargo i po lojalce, chcialbym zmienic przewoznika na np pkp ic to znowu rok mnie szkola za smieszne pieniadze?
Odpowiedz

#24
Rok może i nie. Poczytaj rozporządzenie dt. świadectwa maszynista. Kilka miesięcy może zejść podczas tego szkolenia. a pracodawca przedstawi ci warunki płacy i wtedy zarabiasz w zasadzie podstawę i jakieś dodatki np węgiel, wysługe itp.
Odpowiedz

#25
To zależy na jaką serię otrzymasz autoryzację w Cargo, natomiast zrobienie autoryzacji na inną serie nie jest tak skomplikowane jak uzyskanie licencji.
Odpowiedz

#26
Ale po zdaniu egzaminu na świadectwo maszynisty po jakimś czasie przychodzi nowy wóz i robisz na niego autoryzację to nie tak jak kiedyś kilka godzinek i jazda. Teraz to wygląda trochę gorzej, ileś tam godzin teorii, jazda i egzamin.
Ze znajomością linii kolejowej niby nic się nie zmieniło ale po zapoznaniu (4jazdy) masz jeszcze piątą jako egzamin.
Odpowiedz

#27
Wyraźnie, zależy to od konkretnego zakładu Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#28
Zdolny! Przeszedlem pozytywnie komisje lekarską Smile
Nastepne badania zz dwa lata, wiec na swiadectwo maszynisty , czyli przy dobrych wiatrach za jakies 3 miesiace znowu bede musial robic badania?

[ Dodano: 2014-08-28, 16:12 ]
Dodam jeszcze ze powiedziala mi tak pani z recepcji...troche sie zdziwilem, bo czzym mialy sie roznic badania na licencje od swaidectwa?
Odpowiedz

#29
Będziesz miał kolejne na świadectwo, dokładnie te same badania. Nie pytaj dlaczego tak jest, przyzwyczajaj się do braku logiki i koordynacji działań. Gdzie robisz licencję?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#30
Rzeczywiscie to nielogiczne ...
Ciekawe czy komus zdarzyło sie ze na licencje uzyskal orzeczenie lekarskie pozytywne, a pozniej na swiadectwo negatywne...
Licencje bede robil na slasku w Zabrzu Smile
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak zostać rewidentem duzy_777 2 2 127 02.06.2021, 14:47
Ostatni post: pawel199
  jak zostać maszynistą Jurek 1 1 761 26.05.2021, 17:21
Ostatni post: CounterSpace838
  Jak zostać maszynistą w PKP Cargo ET22FAN 5 5 111 06.03.2021, 14:47
Ostatni post: CounterSpace838
  Jak zostać ustawiaczem / manewrowym? Feuer 0 2 045 08.08.2020, 22:30
Ostatni post: Feuer
Lightbulb Jak nie zostać manewrowym. Syn_derektora 14 6 083 24.06.2020, 14:30
Ostatni post: duzy_777

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.