Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Podobna sprawa chyba jest z elfami dla BitCity, które mają się różnić pewnymi szczegółami od elfów wielkopolskich i śląskich. Niemniej posiadają też oznaczenie EN76.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
pitagoras23, dokładnie tak, elfy dla BiT City mają 1 falownik, napęd na 1 i 3 wózek v-max 120km/h tyle z tych najważniejszych zmian. Nazwa serii jest inna a podchodzą pod EN76
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
Adams napisał(a):(nikomu niepotrzebny) twór pod nazwą Koleje Małopolskie.
losy PR-ów chyba są przesądzone-znikną- a zastąpią je "marszałkowskie".Przykład Kolei Śląskich trochę przyhamował ten kierunek, ale jest to nieuchronne.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Jakieś różnice w danej serii mogą być. Najprostszy przykład to dwa typy EU07 (4E z Pafawagu i 303E z Cegielskiego), których nawet nie można ze sobą zwielokrotnić. A też fabrycznie nowe, nie po przebudowie czy unowocześnieniu.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Ciekawe czy następne serie EZT-ów będą miały oznaczenie EN100?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
ENmilonpińćsetstodziewinćset
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Gdybym mógł, dałbym lajka :-D
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Już teraz ciężko to ogarnąć, a wprowadzają kolejny burdel.