Taka jest podobno decyzja zarządu PKP IC. Ostatnimi lokomotywami które
przejdą NR są obecnie przebywające w ZNTK Oleśnica EP08-007 i 009.
Reszta zostanie odstawiona po wyjeżdżeniu kilometrów od ostatniej
naprawy.
za pl misc kolej
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Odpowiedź na modernizację Siódemek?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Ja również słyszałem ową plotkę, lecz z tego co każdy z nas wie mamy raczej braki w lokomotywach powyżej 120km/h więc decyzja jest dziwna, może to tylko plotka. Już na początku 2000 roku próbowano wycofać EP08 z ruchu, lecz jakoś jeżdżą do dziś, a było to związane z EU11 oczywiście. Dziś jak już może chodzić o oszczędności, tylko czy EP08 może być dużo droższa w utrzymaniu niż EU07?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Mają mniejszy limit kilometrów ze względu na wyższą prędkość?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Zamiast się rozwijać - cofają się. Co z tego, że jest 10 taurusów... Ta firma sama na siebie kręci bata. PR, jak dobrze pomyśli, to mają szansę wyprzedzić nieudaczników o lata świetlne, ale na to potrzeba czasu.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
10 taurusów z czego połowa ma awarie.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
DamianT, Przewozy Regionalne sp. z.o.o. to firma a jak wiadomo rzeczy materialne nie posiadają rozumu, umiejętności myślenia, mowy słuchu. Np. mój czajnik nie gada a mój pracodawca: Lubuski/Dolnośląski ZPR nie myśli. Wg. mnie to jak już myśleć (choć tego nie robią) mogą Ci na górze.
Pozatym co masz na myśli pisząc "wyprzedzjąc [...] o lata świetlne". Przepraszam ale nie rozumiem.
...
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Lubuszanin, siedzę troszkę w marketingu i wiem, jak można skutecznie się wybić, gdy konkurencja przeżywa kłopoty, a do tego większość, która choć troszkę się interesuje koleją, narzeka na to co robi IC, czyli stwarza im czarny PR. O to mi chodziło. Oczywiście na wszystko potrzebne są pieniądze.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Wyczytałem że EP08, są kasowane ze względu na wysokie koszty eksploatacji co przy prędkości 15 km\h wyższej od EU07 jest nie opłacalne. Lecz kasacja to nie żadne rozwiązanie tylko niszczenie własnego majątku oraz jak najbardziej cennego taboru dla IC, bo każda lokomotywa jest ważna przy obecnej sytuacji. Można na przykład obniżyć prędkość konstrukcyjną i obniżyć przy tym koszty eksploatacji, EP08 jeździły by do 125km/h. Ewentualnie sprzedać zawsze to lepsza opcja niż kasacja.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Maciek, Dla nich nawet nasz mały skansenik jest konkurencją więc się nie dziw.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*