Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2015/2016
A jak to będzie wyglądało z nocnym pociągami na trasie Wrocław - Poznań przez Leszno, Rawicz ?
Odpowiedz

To ja sobie pozwolę podłączyć się do pytania i zapytam o to samo na linii nadodrzańskiej.
Jaro

Odpowiedz

Domio, wszystkie nocne pociągi między Wrocławiem a Poznaniem są trasowane przez Leszno, ale niektóre z nich jadą na przelocie bez postoju od Wrocławia do Poznania.
ET40, co do Nadodrzanki, to są planowane trzy pary - dwie sezonowe i jedna całoroczna. I tak przez cały rok ma jechać dzienny "Mehofer" relacji Przemyśl - Zielona Góra (z grupą wagonów do Jeleniej Góry), natomiast w sezonie pojedzie dzienny "Światowid" rel. Wrocław - Świnoujście, oraz nocny "Centaurus" rel. Kraków Główny/Bielsko Biała - Świnoujście /Kołobrzeg.
Odpowiedz

ET40 napisał(a):To ja sobie pozwolę podłączyć się do pytania i zapytam o to samo na linii nadodrzańskiej.

Kto jak kto, ale Ty odpowiedni plakat z rozkłądem jazdy chyba znaleźć potrafisz...
Odpowiedz

Wiesz, internet jest ogólnie dość zaśmiecony i aby odnaleźć to, co mnie interesuje muszę przebijać się przez wyniki wyszukiwania z marca, kwietnia, maja itd. a niekoniecznie mam na to czas. Jak widzisz chodzi o raptem 3 pociągi, więc wolę zapytać o to na forum, bo między innymi po to ono jest ;-)
Jaro

Odpowiedz

Adams: Bez postoju ? Kurde to nie wiem jak oni chcą te pociąg zapełniać Wink
Odpowiedz

Mamy niejako oficjalne potwierdzenie że do Lwowa z Przemyśla pojizda póki co nie będzie. Być może na wiosnę, jak się y3 z PKP dogadają.
Odpowiedz

Domio napisał(a):Adams: Bez postoju ? Kurde to nie wiem jak oni chcą te pociąg zapełniać Wink
Bynajmniej tak jest w najnowszej wersji rozkładu. Takich "kwiatków" jest więcej w skali kraju, gdzie nocne pociągi w środku nocy mają ograniczone postoje tylko do największych stacji.
Odpowiedz

pasqudek napisał(a):Nie krakajcie, nie krakajcie Smile Bo jeszcze usłyszą i zrobią większy bałagan.
witam, czytam informację jak to IC poprawiło skomunikowanie tylu ... pociągów w roku 2016 a ja widzę odwrotną tendencję - przykład z Wrocławia mam ochotę wybrać się do Zakopanego i nie w sobotę a w środę i co .... w 2016 roku mam jedyny skomunikowany ( IC-IC ) pociąg 0 1,0 rano do Krakowa i 7,.. z Krakowa do Zakopanego a potem ciemność widzę ciemność ]-> w tym roku miałem choć z Ostrowa nocny a za przesiadkę na Regio dziękuję czas jazdy dla masochistów. No ale IC nie chce moich pieniędzy.
Odpowiedz

Pociągi nocne powinny mieć nawet trochę więcej postojów niż dzienne, a to dlatego, żeby zapewnić komunikację nocną również w mniejszych ośrodkach, wydłużyć czas jazdy na tyle, żeby było sensowne kupowanie miejsca w kuszetce oraz żeby ten pociąg po prostu zapełnić.
Przykładowo: pociąg nocny o nazwie nie do zapamiętania między Kutnem a Bydgoszczą powinien zatrzymywać się we Włocławku, Włocławku Zazamczu, Nieszawie-Wagańcu, Aleksandrowie Kujawskim i dalej jak dzienne. Postój na Zazamczu i w Nieszawie byłby "nadplanowy" wobec pociągów dziennych.
Jaro

Odpowiedz

Za PRL były takie wynalazki. Pociąg np. Warszawa -Zakopane, który stawał niemal na każdej stacji. Dziękuję za takie rewelacje. Pociągi pospieszne nie powinny robić za komunikację miejską. A to, że nocne Regio na dużych odległościach by się opłacało to inna historia. Tyle, że przy normalnej sytuacji złodziejstwo szerzyłoby się tam straszne...
Odpowiedz

ET40, ja też nie widzę powodu zatrzymywania pociągów na tego typu przystankach. Wymiana podróżnych na nich by była mizerna, albo zerowa. Nie widzę tez sensu sztucznego wydłużania czasu przejazdu pociągów nocnych w ten, ani w żaden inny sposób.
Odpowiedz

Witam, pozwalam sobie na napisanie kilku uwag bo zakupiłem na znanej stronie aukcyjnej rozkład sieciowy 1977/78, muszę przyznać się , że pamięć zawodzi i tak porównując pociągi dalekobieżne, a zwłaszcza sezonowe oferta obecna wydaje się być dobra i przemyślana, tu nie miejsce na detale i porównania ale tak to widzę ( biorąc uwarunkowania tamte i obecne ).
A teraz trochę prywaty ;-D wracam do tego Zakopanego, powrót do Wrocławia jest w zasadzie tylko Gubałówką ( żeby być w domu o rozsądnej godzinie ) i w Krakowie jesteśmy o 12,04 wszystko fajnie ale .... o 12,10 ma odjazd niejaki Malczewski drodzy Państwo dajcie szanse na przesiadkę połączenie dobre ale niech IR złapie te 10 minut i .... następny o 14,21 niejaki Mehoffer do Zielonej Góry tak nie wiele brakuje do dobrego połączenia poprostu niech Malczewski będzie z komunikowany z Gubałówką. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz

Na skomunikowanie PIC-PR nie ma co liczyć. Ale 2 godzinki w Krakowie to i tak nie dramat. Można iść na obiad albo do sklepu bo teraz dworzec to jeden wielki sklep z dworcami przy okazji. :-) Po prostu należy się nastawiać, że się nie zdąży, a jak się zdąży to być baaaardzo szczęśliwym. :-)
Odpowiedz

Adams napisał(a):ET40, ja też nie widzę powodu zatrzymywania pociągów na tego typu przystankach. Wymiana podróżnych na nich by była mizerna, albo zerowa. Nie widzę tez sensu sztucznego wydłużania czasu przejazdu pociągów nocnych w ten, ani w żaden inny sposób.
Tylko że ja nie piszę o jakichś zapadłych dziurach, tylko o kilkutysięcznym miasteczku (Nieszawa) i przystanku na sporym osiedlu mieszkalnym (Wł. Zazamcze). Skoro prawie wszystkie IC/TLK zatrzymują się na Bydgoszczy Leśnej, kiedy te postoje w dzisiejszych czasach są kompletnym reliktem i są niepotrzebne, to dlaczego nie na Zazamczu? ;-)
Jaro

Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 3 3 320 27.12.2024, 10:12
Ostatni post: Kolejarz3
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 656 157 427 10.12.2024, 16:41
Ostatni post: myszka
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 77 548 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 454 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 932 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
16 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.