Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Badania okresowe to inna bajka.
Cytat:jeżeli korekcja wzroku to jedyna możliwość na to, to nie 'widzi mi się' robienie tego.
Nikt na żywca Ci oka nie kroi, więc bez paniki
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dlaczego minusy praktycznie skreślają od razu, a z plusami jest nieco łatwiej?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Bo na minusach tablicy nie przeczytasz, a na plusach owszem. Oczywiście czytanie też sprawdzają, ale robi się to często na oko, na zasadzie, że lekarz daje do przeczytania jakiś kawałek tekstu z ręki.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mniejsze wymagania są, można mieć okulary, nie badają tak szczegółowo itd.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
I jak ma się to do bezpieczeństwa? Pytam jako laik.
Wiem, że wyrzucenie pracownika z pracy, tylko dlatego, że musiał zacząć pracować w okularach jest co najmniej nie na miejscu, jesli w okularach widzi dobrze. Tylko w takim razie jaki sens na nieprzyjmowanie do pracy kogoś, kto już na początku na wadę wzroku, którą da się skorygować szkłami.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Wiesz, to jest kolei, tu nic nie dziwi, nawet to, że brak kółka wokół numeru poprawki w WOSie to potencjalna przyczyna katastrofy.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
Praca na kolei to nie tylko maszynista. Dla tych, co nie chcą być maszynistą alternatywna propozycja PLK PKP.
Cytat:PKP PLK przekażą w tym roku ponad 300 tys. zł na stypendia dla uczniów ponadgimnazjalnych kierunków kolejowych w ramach współpracy z 15 szkołami...PKP Polskie Linie Kolejowe realizują program stypendialny od 2011 roku. Obecnie współpracują z 15 szkołami ponadgimnazjalnymi by zapewnić profesjonalną kadrę m.in. na stanowiska bezpośrednio związane z bezpieczeństwem ruchu kolejowego. Szkoły oferują naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego, technik dróg i mostów kolejowych, technik automatyk sterowania ruchem kolejowym, technik elektroenergetyk transportu szynowego. Kierunki kolejowe utworzono w 15 szkołach ponadgimnazjalnych w całym kraju (Lublin, Małaszewicze, Siedlce, Szczecin, Stargard Szczeciński, Warszawa, Łódź, Ostrów Wlkp., Skarżysko-Kamienna, Kluczbork, Żarów, Tarnowskie Góry, Sosnowiec, Kraków, Nowy Sącz)....
Uczniowie otrzymują stypendium miesięczne w pierwszej klasie, w drugim semestrze - 300 zł a w czwartej klasie już 500 zł miesięcznie.
http://www.wnp.pl/wiadomosci/247039.html
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford