13.06.2015, 09:50
Witam serdecznie chciałbym się doinformować.
1) Wyjazd manewrującego taboru na szlak poza wskaźnik oznaczający granicę przetaczania, a gdzie wskaźnika takiego nie ma poza ostatni rozjazd, skrzyżowanie torów czy mam to rozumieć jako przejazd pierwszą osią, czy ostatnią osią (cały tabor)?
2) Jazda manewrowa powinna się odbywać nie dalej niż do granicy najbliższego posterunku następczego lub semafora sbl , co jeżeli dojedziemy do semafora sbl lub granicy i potrzeba jest dalej jechać? tor zamknąć czy jak, bo napisane tylko że do tej granicy i koniec.
3) Manewrujemy się a na semaforze wjazdowym nie ma literki "m", czyli pomijamy semafor na sygnał ręczny "do mnie" ?
4) Dyżurny wystawił z lokomotywowni czy z torów postojowych pociąg na tor nr 4 (przykładowo)w perony, dyżurny wystawia drugi pociąg na ten sam tor nr 4 moje pytanie czy taka sytuacja jest prawidłowa?
5) Rozkaz pisemny S kiedy dla manewru będzie taki rozkaz?
Z góry dziękuję za odpowiedzi ))
1) Wyjazd manewrującego taboru na szlak poza wskaźnik oznaczający granicę przetaczania, a gdzie wskaźnika takiego nie ma poza ostatni rozjazd, skrzyżowanie torów czy mam to rozumieć jako przejazd pierwszą osią, czy ostatnią osią (cały tabor)?
2) Jazda manewrowa powinna się odbywać nie dalej niż do granicy najbliższego posterunku następczego lub semafora sbl , co jeżeli dojedziemy do semafora sbl lub granicy i potrzeba jest dalej jechać? tor zamknąć czy jak, bo napisane tylko że do tej granicy i koniec.
3) Manewrujemy się a na semaforze wjazdowym nie ma literki "m", czyli pomijamy semafor na sygnał ręczny "do mnie" ?
4) Dyżurny wystawił z lokomotywowni czy z torów postojowych pociąg na tor nr 4 (przykładowo)w perony, dyżurny wystawia drugi pociąg na ten sam tor nr 4 moje pytanie czy taka sytuacja jest prawidłowa?
5) Rozkaz pisemny S kiedy dla manewru będzie taki rozkaz?
Z góry dziękuję za odpowiedzi ))