13.07.2015, 09:29
Witam,
pracuję obecnie nad zeszytem dotyczącym lokomotyw parowych. Sam niestety kompletnie nie znam się na tej tematyce i poszukuję pomocy (oczywiście płatnej).
Poszukuję osoby, która napisałaby ok 70 krótkich tekstów o wybranych (przeze mnie) lokomotywach parowych.
Każdy tekst to maksymalnie ok 350 znaków.
Do tej pory sam próbowałem stworzyć te teksty (głównie na podstawie wikipiedii) ale nie za bardzo mi to idzie (nie jestem humanistą).
Może tutaj znajdę osobę, która byłaby zainteresowana i znalazłaby wolny czas?
Podaję przykładowy tekst do jednej z lokomotyw, którego sam tworzyłem (wiem, że jest słaby )
Prototyp tej lokomotywy ("Great Western" - klasa "Iron Duke") został skonstruowany w roku 1846 w układzie osi 1-1-1. Lokomotywy tej klasy były bardzo szybkimi parowozami. Dzięki zastosowaniu koła napędnego o średnicy prawie 2,5 metra - parowóz ten już w roku 1846 osiągał prędkość ponad 120 km/h. W kolejnych latach zmieniano konstrukcję lokomotywy (np. układ osi 2-1-1) i w roku 1853 parowóz osiągnął prędkość 132 km/h.
Pozdrawiam,
Grzegorz
pracuję obecnie nad zeszytem dotyczącym lokomotyw parowych. Sam niestety kompletnie nie znam się na tej tematyce i poszukuję pomocy (oczywiście płatnej).
Poszukuję osoby, która napisałaby ok 70 krótkich tekstów o wybranych (przeze mnie) lokomotywach parowych.
Każdy tekst to maksymalnie ok 350 znaków.
Do tej pory sam próbowałem stworzyć te teksty (głównie na podstawie wikipiedii) ale nie za bardzo mi to idzie (nie jestem humanistą).
Może tutaj znajdę osobę, która byłaby zainteresowana i znalazłaby wolny czas?
Podaję przykładowy tekst do jednej z lokomotyw, którego sam tworzyłem (wiem, że jest słaby )
Prototyp tej lokomotywy ("Great Western" - klasa "Iron Duke") został skonstruowany w roku 1846 w układzie osi 1-1-1. Lokomotywy tej klasy były bardzo szybkimi parowozami. Dzięki zastosowaniu koła napędnego o średnicy prawie 2,5 metra - parowóz ten już w roku 1846 osiągał prędkość ponad 120 km/h. W kolejnych latach zmieniano konstrukcję lokomotywy (np. układ osi 2-1-1) i w roku 1853 parowóz osiągnął prędkość 132 km/h.
Pozdrawiam,
Grzegorz