Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokomotywa Flying Scotsman
#1
http://www.smartage.pl/lokomotywa-lner- ... -scotsman/

Polecam artykuł opisujący coś co nigdy nie wydarzy się w Polsce. Koszt remontu 4.2 mln Funtów :-O
Odpowiedz

#2
Nigdy nie mów nigdy :-). Jak wygram w totka 30 milionów złotych, to znajdą się jakieś fundusze na remont jakiegoś parowozu. Aczkolwiek kwota remontu robi wrażenie :-O. 4,2 miliona funtów, to jakieś 25 milionów złotych.
Odpowiedz

#3
Trzymam Cie za słowo Smile Akurat w Anglii nikt nie robi tego bez interesownie, ogólnie ten sprzęt jest remontowany po to aby na siebie zarabiał. Turystyka kolejowa na wyspach to świetny biznes. W Polsce mogłoby być podobnie, ale póki co bardzo nam daleko do nich. Mamy przecież świetną i dobre znaną ikonę w postaci Wolsztyna, ale wszystko jest tak na siłę.
Odpowiedz

#4
Bo u nas w Polsce jest takie myślenie - włóżmy mało (a najlepiej nic), wyjmijmy dużo. Faktem jest, że przydałoby się kilka dodatkowych sprawnych parowozów w Wolsztynie, tak aby pociągów Turkola nie ciągnął ciągle ten sam parowóz. Swoją drogą - Turkol robi niezłą robotę.
Odpowiedz

#5
Mam papierowy model tego cuda w domu 8-)
Jaro

Odpowiedz

#6
Panowie,
o czym tu w ogóle dyskutujecie... Nawet jeśli zrobi się NG parowozu, to szanse by sam zarobił na kolejną swoją NG są minimalne. W UK jest inne podejście do kolei, inna mentalność ludzi, a przede wszystkim też inna zasobność społeczeństwa. I inny dostęp do kasy na to - w PL łatwiej jest dostać forsę na akcje z cyklu "Lepszy rozkład dla woj. X" i ją przeżreć, niż na remont choćby głupiego wagonu...
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.