Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Chociaż raz pomyśleli - ten pierwszy który już jeździ po Kijowie to tramwaj będący tam od października na testach homologacyjnych, a do przetargu przystępowali w styczniu. Czyżby NEB nauczył ich pokory?
I drugi wątek który mnie ciekawi - twierdzą że Fokstrotów dla Rosji tam nie wyślą bo czekają na rozwiązanie sprawy.
Czy oni w ogóle mają w Polsce jakieś poskładane fokstroty dla Rosji czy wszystko z tych co wyprodukowali zdążyło już dotrzeć do Rosji?
Lolingpl Ty się tam trochę kręciłeś z aparatem - kojarzysz coś?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 771
Liczba wątków: 22
Dołączył: 26.02.2013
Reputacja:
0
sm31-131, Jak byłem w Bydgoszczy w Grudniu 2015 to stało tam ich kilka.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Czyżby ŁKA i ZachPom chciały się zabezpieczyć przed tym jak PESA nie ogarnęła się z zamówieniem dla PKP IC?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Na to wygląda. Tylko sytuacja jest nieco inna. W przypadku regionów nikt nie będzie bronił PESY przed karami umownymi czy zerwaniem umowy.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Czy ja wiem? Lobby może nie być tak silne jak w przypadku narodowego przewoźnika ale samorządom też nie zależy na stracie dotacji więc mogłyby walczyć. Ale z drugiej strony po co się babrać w bagnie ... zwłaszcza że rozmowy na temat karnych odsetek / zerwania umów nigdy nie należą do najprostszych i szybkich a to generuje nerwową atmosferę i straty które tak małym graczom jak koleje wojewódzkie nie są potrzebne. Ale na pocieszenie dla Pesy można dodać że chyba w końcu Niemcy ich polubili bo Linki dla DB mają połowę badań za sobą a w dodatku
Cytat:zakończyły się już badania homologacyjne spalinowych Linków przeznaczonych dla drugiego przewoźnika - Niederbarniemer Eisenbahn (NEB). Pesa czeka już tylko na dokument homologacyjny.
i jeśli z DB się uda to może to być nawet 450 składów z logiem PESY w kolorach DB. I tu moje pytanie - czy ktoś pamięta ile zamówił NEB? I czy oprócz tych dwóch przewoźników jeszcze ktoś chce PESĄ jeździć po Niemczech? I drugie pytanie - co z Fokstrotami dla Rosji? Słyszałem o wznowieniu dostaw...
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Cytat:Czy PKP Intercity zdecyduje się powiększyć zrealizowane już zamówienie na 20 ezt Dart z bydgoskiej Pesy o kolejne 10 sztuk (pozwala mu na to prawo opcji)? Decyzja w tej sprawie zostanie podjęta w ciągu następnego roku, po kompleksowej analizie doświadczeń z eksploatacji pojazdów, których dotąd, poza PKP Intercity, jeszcze nikt nie zamówił.
Możliwy zakup 10 Dartów przez PIC.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.