Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
szy_mat a czy przez Legionowo mamy taki zły czaj jazdy? 2.16 do wschodniej to zły wynik? Tłuszcz-Radzymin 100km/h Radzymin-Legionowo Piaski 120km/h i Piaski-Legionowo 60km/h więc naprawdę nie jest źle.
Jazda ze zmianą czoła to czas ok. 12 minut dodatkowo, mówisz że byłoby trzeba zrobić dwa razy dochodzi nam 24minut z czym i z kim chcesz w ten sposób konkurwać i dla kogo jeździć?
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Przy EZT 12 min? Coś mi się wydaje, że 5 to i tak z zapasem...
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Skoro zmiana czoła przy EN57 wynosi ok. 6 minut, to przy ED161/ED160 zmiana czoła powinna wynieść też 6-7 minut. Jak jechałem do Krakowa ze zmianą czoła w Żelisławicach odniosłem wrażenie, że te 12 minut postoju to co najmniej o 2-3 minuty za długo (obsługa była już na miejscu, gotowa do odjazdu).
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Czyli próba na wspomnianych EZT wygląda tak?
- zahamowanie pneumatycznym
- wyluzowanie pneumatycznym
- zahamowanie elektropneumatycznym
- wyluzowanie elektropnaumetycznym
Do tej pory wydawało mi się, że testowany jest tylko pneumatyk. A kontrolne po próbie czym robicie?
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
Uproszczona tak wygląda. Kontrolne strzelamy pneumatykiem.