07.04.2016, 22:21
Cześć, trochę mnie nie było, trochę się u mnie zmieniło.
Krótko mówiąc, zmieniło się moje patrzenie na świat, trochę podróżowałem i nabrałem pewnych cech.
Patrzę na stare rozkłady i myślę... "Kurcze, czegoś mi tu brakuje dzisiaj".
No i tutaj wracamy do sedna tematu, dyskusji o linii kolejowej nr 139.
Osobiście uważam że najlepszym rozwiązaniem byłoby się dogadać ze Słowakami i wspólnie zmodernizować tory od Bielska do Żyliny do prędkości 120km/h (chyba więcej się nie da z powodu ukształtowania terenu)
Otworzyłoby to możliwość zrobienia alternatywnego połączenia do Bratysławy czy Wiednia, szybkiego połączenia Katowic i Tatry (do Popradu w jakieś 4h w dodatku malowniczo) i kilka innych opcji.
Więcej na razie nie przychodzi mi do głowy.
Pozdrawiam.
Edit: O tą alternatywną linię do Bratysławy - chodzi mi o to że w rozkładzie 05/06 był P 332/333 Góral z Katowic do Bratysławy.
Krótko mówiąc, zmieniło się moje patrzenie na świat, trochę podróżowałem i nabrałem pewnych cech.
Patrzę na stare rozkłady i myślę... "Kurcze, czegoś mi tu brakuje dzisiaj".
No i tutaj wracamy do sedna tematu, dyskusji o linii kolejowej nr 139.
Osobiście uważam że najlepszym rozwiązaniem byłoby się dogadać ze Słowakami i wspólnie zmodernizować tory od Bielska do Żyliny do prędkości 120km/h (chyba więcej się nie da z powodu ukształtowania terenu)
Otworzyłoby to możliwość zrobienia alternatywnego połączenia do Bratysławy czy Wiednia, szybkiego połączenia Katowic i Tatry (do Popradu w jakieś 4h w dodatku malowniczo) i kilka innych opcji.
Więcej na razie nie przychodzi mi do głowy.
Pozdrawiam.
Edit: O tą alternatywną linię do Bratysławy - chodzi mi o to że w rozkładzie 05/06 był P 332/333 Góral z Katowic do Bratysławy.