Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Czy ktoś posiada zdjęcia kabiny tej lokomotywy? I odnośnie mam pytanie jaki rodzaj rozruchu zastosowano w niej?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
EP07-517 jak i 505,506,541 i jeszcze kilka innych została zmodernizowana wizualnie + kika unowocześnień w kabinie. Rozruch i większość podzespołów została po staremu, nawet nie zmodernizowali szaf na cewki elektromagnetyczne.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Czyli kabina bardzo się nie zmieniła? A rozruch oporowy rozumiem został?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Dzięki @Kamil95.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Trochę szkoda. Myślałem, że mają kabiny takie jak np EP07-1014 lub 1020.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Według mnie dobrze jest jak z kabiną nic nie robili. Te szare kabinki są bardzo fajne
Mnie jednak zaskoczyło, że nie wymienili przetwornic czy sprężarek. Myślałem też, że będą zrobione tak na styl EU07A. A tu miłe zaskoczenie
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.