18.01.2017, 13:52
W dniach 9-10.02.2017r. w Brennej odbędzie się Zimowy Zjazd Specjalistów ds. bezpieczeństwa w transporcie kolejowym. Już dzisiaj serdecznie Państwa zapraszamy do udziału.
Sukcesy jakie odniosły zorganizowane w 2016r. zjazdy przez firmę OTTIMA plus Sp. z o.o. spowodowały iż w 2017r. nastąpi ich kontynuacja w celu podtrzymywania wzajemnej wymiany doświadczeń między przedstawicielami sektora kolejowego w Polsce.
Wzajemne dzielenie się wiedzą to kluczowe priorytety efektywnie zarządzanych przedsiębiorstw kolejowych. Bezpieczeństwo transportu kolejowego, technologiczne
i organizacyjne aspekty utrzymania pojazdów kolejowych i infrastruktury torowej w kontekście zmian prawnych i prowadzonych w szerokim zakresie inwestycji kolejowych, nowych metod oraz technik zarządzania bocznicami kolejowymi wymagają szczegółowego omówienia i interpretacji.
i organizacyjne aspekty utrzymania pojazdów kolejowych i infrastruktury torowej w kontekście zmian prawnych i prowadzonych w szerokim zakresie inwestycji kolejowych, nowych metod oraz technik zarządzania bocznicami kolejowymi wymagają szczegółowego omówienia i interpretacji.
W 2017r. będziemy kontynuować integrację sektora kolejowego i rozwijania wspólnego zarządzania wiedzą operatorów systemu kolejowego. Pragniemy się spotkać z Specjalistami ds. bezpieczeństwa w transporcie kolejowym (Pełnomocnicy ds. SMS i MMS, Menadżerowie Bocznic Kolejowych, Członkowie Komisji Wypadkowych i inni Specjaliści ds. kolejowych) w zimowej aurze aby omówić wspólne cele bezpieczeństwa oraz kluczowe problemy prawne, techniczne
i ekonomiczne w zakresie głównych obszarów swojej działalności.
i ekonomiczne w zakresie głównych obszarów swojej działalności.
Program przedstawia się następująco:
1. Zmiany wynikające z włączenia bocznic kolejowych w zakres systemowych rozwiązań dotyczących SMS, nowy podział infrastruktury kolejowej w tym kategoryzacja bocznic kolejowych. Eksploatacyjne uwarunkowania zarządzania bocznicami w kryterium bezpieczeństwa.
2. Zarządzanie zmianą techniczną, eksploatacyjną i organizacyjną w kontekście bezpiecznej integracji i jej implikacji dla utrzymania oczekiwanego poziomu bezpieczeństwa podczas przewozów kolejowych, zarządzania infrastrukturą oraz eksploatacji bocznic kolejowych (procedury certyfikacji budowli, urządzeń i pojazdów kolejowych – wątpliwości, niedomówienia, niejasne interpretacje, rozbieżność stanowisk – próba pogodzenia różnych stanowisk)
3. Praktyczne implikacje wdrożenia zasad kultury bezpieczeństwa – jej operacjonalizacja i włączenie jako kluczowego elementu (procedury) SMS i MMS
4. Doskonalenie zasad utrzymania taboru kolejowego poprzez wdrożenie kompleksowych rozwiązań:
Wdrożenie systemu zarządzania utrzymaniem MMS, wdrożenie wymagań systemu jakości procesów spawalniczych w zakresie prac utrzymaniowych wagonów towarowych, wdrożenie wymagań systemu VPIWdrożenie zasad Lean Management i narzędzi oraz technik wspomagających proces skutecznego i efektywnego zarządzania utrzymaniem taboru kolejowego
Nowoczesne metody modelowania procesów utrzymania taboru kolejowego (Business Process Model and Notation)
Wdrożenie założeń komponentowego podejścia do utrzymania taboru kolejowego (Component Based Maintenance)
Dynamiczne zarządzanie cyklami przeglądowo – naprawczymi w optymalizacji kosztów utrzymania taboru kolejowego
5. Czynnik ludzki a kryteria bezpieczeństwa w transporcie kolejowym, zarządzanie ryzykiem - metody analizy niezawodności człowieka
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Hotel Kotarz
Ul. Wyzwolenia 40, 43-438 Brenna
Termin: 09-10.02.2017r.
Koszt udziału: 999,00 zł + 23 % VAT
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 668 894 575 lub drogą mailową handlowy@ottima-plus.com.pl