16.06.2011, 08:33
Czyli będzie jeszcze więcej towarów wyjeżdżało w kierunku Długołęki przez Psie Pole? Czy jeszcze jakąś inną trasą?
Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny
|
16.06.2011, 08:33
Czyli będzie jeszcze więcej towarów wyjeżdżało w kierunku Długołęki przez Psie Pole? Czy jeszcze jakąś inną trasą?
23.06.2011, 17:42
viking napisał(a):Czyli będzie jeszcze więcej towarów wyjeżdżało w kierunku Długołęki przez Psie Pole? Czy jeszcze jakąś inną trasą?Jest jeszcze opcja objazdow przez Kluczbork-Ostrów (obecnie jest ostro wykorzystywana w zwiazku z wykolejeniem pod Twardogórą). Z innych newsów - modernizacje mozna uznac za rozpoczeta - w Rawiczu zamontowano nowy semafor wjazdowy z toru nr 2 od strony Wrocławia
23.06.2011, 19:32
O proszę, czyli modernizacja idzie pełną parą ;-)
Zdefektował, czy to była planowana wymiana?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
30.06.2011, 14:39
Do Rawicza już powoli zjeżdżają się maszyny torowe oraz składy z nowymi szynami, podkładami oraz tłuczniem.
30.06.2011, 14:43
To chyba od dzisiaj - jeszcze wczoraj w Rawiczu nie stało nic podobnego.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
06.07.2011, 17:20
Potwierdzam - dzisiaj byłem w Rawiczu - tory, które od lat nie były wykorzystywane zostały odchwaszczone, wszystko jest ładnie wykoszone, tory zajęte przez maszyny Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury.
Zajęto nawet tory w dawnej wagonowni, choć kilka tygodniu temu dyżurny mówił mi, że byłby tam problem z przejezdnością. Na terenie wagonowni ustawiono wagony gospodarcze PNI. Na terenie stacji Rawicz manewruje SM42, która pojawiała się w Rawiczu bardzo rzadko ze względu na brak potrzeby manewrów. Tor nr 1 z Korzeńska do Rawicza zamknięty, pociągi z kierunku Wrocławia poruszają się do Rawicza od Korzeńska po torze 2 - przeciwnym do zasadniczego. Na torze nr 1 widać już maszyny PNI. Nie zaobserwowałem opóźnień pociągów z powodu ruchu po jednym torze.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
14.07.2011, 11:17
Słupy sieci trakcyjnej przy torze 1 zdjęte, tor też znika powoli od strony Korzeńska, zdejmowany jest razem z podkładami. Zamontowano już nowe słupy, na fragmencie trasy wisi już nowa sieć trakcyjna. Pociągi przyjeżdżające od Żmigrodu jadą torem przeciwnym do zasadniczego.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
15.07.2011, 10:31
Umowa PRKiI - Eltor za 52 mln zł
Cytat:Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych SA z siedzibą we Wrocławiu zawarła z Romualdem Ryszewskim prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU "Eltor" Romuald Ryszewski z siedzibą w Janikowie umowę podwykonawczą na roboty budowlane, w związku z umową zawartą przez PRKiI jako partnerem konsorcjum na roboty budowlane podstawowe liniowe na odcinku Wrocław - Grabiszyn - Skokowa i Żmigród - granica woj. dolnośląskiego. Źródło: Rynek Kolejowy Kolejna umowa podpisana ;-)
27.07.2011, 11:01
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 23&page=32
Bardzo dużo zdjęć z rewitalizacji Rawicz-Korzeńsko i Rydzyna-Leszno.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
27.07.2011, 16:02
Cytat:Niby do czerwca 2014: Eeee.... Nie wiem jak to rozumieć za bardzo. To znaczy, że po remoncie na odcinku Kościan-Czempiń pociąg pojedzie 60km/h? Oświećcie mnie, bo już nic nie wiem...
27.07.2011, 16:04
Z tego opisu wygląda, że tor nr 2 nie będzie ruszany. Mam nadzieję, że to pomyłka pisarska...
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
27.07.2011, 22:22
mikrobart napisał(a):Z tego opisu wygląda, że tor nr 2 nie będzie ruszany. Mam nadzieję, że to pomyłka pisarska...Tor nr 1 od Leszna do Czempinia jak na razie nie jest przewidziany do wymiany a od nowego RJ ma być 60km/h na całym odcinku Leszno-Poznań po torze nr 1.
27.07.2011, 23:16
Czyli 60 to wg mocodawców prędkość godna magistrali? Brawo.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
28.07.2011, 08:32
Owszem, na Węglówce 60tki to norma, tylko że to jest linia o znaczeniu międzynarodowym, a tu taki shit. Ciekawe kiedy ruszą odcinek Dębiec-Główny, bo jak nie to dozwolona Vmax będzie 20 km/h :-(
28.07.2011, 10:33
60?! I jak tu podróż pociągiem ma być szybsza? Ponoć na całej długości Poznań-Wrocław, ma być 14 minut szybciej... Zawsze coś... :-|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Modernizacja linii Warszawa - Lublin | wołodyjowskiIC | 4 | 5 673 |
23.10.2018, 14:34 Ostatni post: vulcan |
|
Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów | Adams | 140 | 70 364 |
26.03.2018, 13:13 Ostatni post: Adams |
|
Modernizacja linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno-Toruń | krankeze | 1 | 3 246 |
13.06.2017, 03:02 Ostatni post: vulcan |
|
Modernizacja linii 1 i 139 na obszarze GOP | rustsaltz | 0 | 3 625 |
29.01.2016, 13:51 Ostatni post: rustsaltz |
|
Modernizacja linii 190 | Adams | 40 | 17 543 |
28.07.2015, 11:41 Ostatni post: hutterdm |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |