Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
To najwidoczniej są końcówki, ale ciekawe czemu tu się znajdują?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 145
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2016
Reputacja:
9
A czy człony ET(EP)-40 nie mogły jeździć samodzielnie tak jak człony ET-41? W takim wypadku moglibyśmy mieć górne światła jako końcówki, a dolne światło do jazdy manewrowej, jest ono po stronie stanowiska maszynisty.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Z tego co pamiętam, to ET40 mogły się przestawiać samodzielnie, stąd białe światło. ET40 i ET41 mają czerwone światła jako końcówki w razie potrzeby jazdy ciągnionej, w praktyce nie spotkałem się z ich użyciem (a sama obecność żarówek i sprawność obwodu budzi moje wątpliwości).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.07.2018
Reputacja:
3
Dziekuję za rozjaśnienie sytuacji.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
A propos tego znalazłem film gdzie pojawia się 'jeden człon". Minuta 4:00
https://www.youtube.com/watch?v=yZA-7ekKlw0&t=343s
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.