Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Na maszynistow I nie tylko duzo ludzi wkręca się po znajomosci z powodow brakow kadrowych. Sporo ludzi czyta też te smieszne artykuly o zarobkach maszynistow a pozniej się zderza z rzeczywistocią ktora jest taka że przez pierwsze 5 lat ciezko zarobic bez nadgodzin wiecej niz 3600 netto, bo najprawdopodobniej kariere zaczniesz w IC, PKP Cargo czy PolRegio, do firm takich jak Lotos, DB czy CTL ciezko się dostac na swiadectwo.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Jeśli chcesz zrezygnować z pracy na kolei w ogóle, a nie uciec do innej firmy idziesz do dyrektora, mówisz że ni ch*ja nie widzisz się w tej pracy i dostajesz inną - kierowcę, dyspozytora, jakiegoś przydupsa w biurze...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 243
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.10.2017
Reputacja:
2
Nie jestem fanem psychoanalizy. Wracając do meritum, nikt na tym forum nie jest prawnikiem, i nie da ci w 100 % poprawnej odpowiedzi. Weź umowę i pójdź z nią do jakiegoś prawnika. Każda z nas słyszał, że ktoś tam obszedł/obalił lojalkę, ale to są tylko plotki i nie można na ich podstawie generalizować, że oto wszystkie lojalki to fikcja.