Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Do swiadectwa dodaj jeszcze uprawnienia rewdenta oraz ustawiacza I to zapewne do zrobienia przed rozpoczeciem kursu na swiadectwo. Osobom ktore zaczynaja prace na kolei odradzam pchanie się na dzień dobry do prywaciarzy, na podstawie swoich oraz innych ludzi doswiadczen wiem że w takich firmach mlodego narybku się nie szanuje tylko pcha do najgorszej roboty za smieszne pieniadze
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Po prostu znam ludzi ktorzy mieli zostac maszynstami a kkonczyli jako rewidenci czy ustawiacze, a potem musieli czekac az lojalka się skonczy. W jakich firmach ludzi się tak traktuje to niech kazdy nadstawi uszu. W panstwowych oraz samorzadowych firmach szkolenie jest książkowe, oraz w miedzyczasie nie robisz jako manewrowy
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Mnostwo? Znam kilku I chyba jeden ma rewidenta bo wczesniej pracowal na tym stanowisku. Zresztą uprawnienia manewrowego maszyniscie nie są zbytnio uzyteczne ze wzgeldu na to że obok niego musi stac ustawiacz
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 2
Dołączył: 03.03.2015
Reputacja:
0
Konrad, z całym szacunkiem, ale odkąd nie udało ci się przejść badań na świadectwo ciągle ględzisz tylko o manewrowych, ustawiaczach - a to, że kursy trzeba robić dodatkowe, albo "uważaj bo zamiast maszynistą możesz być rewidentem" ogólnie zniechęcasz i wydajesz się być po prostu nie wiarygodny bo Tobie się nie udało.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Przeszedlem badania oraz aktualnie się szkole
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.02.2018
Reputacja:
0
A ja znam właśnie dużo młodych, którzy zanim przeszli na świadectwo, to parę miesięcy musieli przepracować jako manewrowi.