Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.09.2017
Reputacja:
0
1. Taka sytuacja: jesteśmy pociągiem stoimy w peronach na stacji ludzie wsiedli dyżurny podał semafor kierownik nakaz ruszamy przejechaliśmy obok semafora wyjazdowego ale nie opuściliśmy granicy stacji (semafor wjazdowy przeciwnego kierunku jazdy) i dyżurny krzyczy na radiu żebyśmy się zatrzymali bo coś się stało na szlaku i musimy cofnąć się z powrotem w perony. Pytanie: co będzie dla nas zezwoleniem cofnięcie w perony?
2. Czy dyżurny ruchu może podać sygnał "Do mnie" przez radiotelefon nie wychodząc z nastawni?
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
1. W takiej sytuacji stosuje się sygnał Rm1 "Do mnie" lub Rm2 "Ode mnie", w zależności od kierunku w którym ma jechać skład, jeśli miał się cofać w perony, a dyżurna była na peronie to podajemy sygnał Rm1 "Do mnie".
2.Może podać przez radio stosując wzór "Jechać w kierunku...".
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Liczba postów: 98
Liczba wątków: 1
Dołączył: 24.08.2019
Reputacja:
1
Czy wolno wjechac w perony wagonami naprzód bez pracownika znajdującego się w pierwszym wagonie?nie wiem czy dobrze precyzuje pytanie generalnie czy taki wjazd jest dozwolony, czy nie czy może zależy co mówi regulamin stacji?