Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: 19.12.2019
Reputacja:
0
Witam, nurtuje mnie jedna sytuacja. Załóżmy że dostałem rozkaz pisemny '' O'' w którym pisze :prędkość 40kmh, prace torowe w trakcie na torze nr. 2. Jadąc torem prawym nr 1 widzę wskaźniki W14 przed którymi nie ma wskaźników uprzedzajacych W6 ani od jednej strony ani od drugiej, dodatkowo wskaźniki W14 są zasloniete folią od drugiej strony tak jakbym jechał z powrotem torem Prawym. Robot drogowych nie ma tam od dłuższego czasu, dyżurny mówi że można jechać. Jak w tej sytuacji powinien zachowac się maszynista?Dodam tylko że prędkość rozkladowa w tym miejscu to 100kmh.
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.07.2017
Reputacja:
1
Tak właśnie działa nasza PLKa... Dostałeś rozkaz z ograniczeniem to później jak się coś stanie będzie Twoja wina, lub większość Twojej winy. Dyżurny mimo że nagrany na RTF, to może powiedzieć że przecież miałeś rozkaz a nie dostosowałeś prędkości. Taką sytuację powinien skontrolować UTK, niestety.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mnie uczyli, że miarodajne to co na papierze. Poza tym zachowywać należy się tak, żeby zapewnić większe bezpieczeństwo. Jeszcze bezczelnie bym zgłosił WCJ na R307.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 2
Dołączył: 01.12.2019
Reputacja:
0
Mnie też! Mnie też! Dyżurny ruchu jak kot zawsze spadnie na cztery łapy, a wytłumaczyć się z WCJ to nie problem!