21.10.2020, 17:09
Witajcie. Chciałbym dowiedzieć się jak prawidłowo postąpić przy danych sytuacjach, a w instrukcjach nie mogę znaleźć odpowiedniej odpowiedzi:
1. Zatrzymanie na szlaku z powodu pękniętej szyny, dalsza jazda na podstawie ustnego zawiadomienia o możliwości kontynuacji jazdy z określoną prędkością przez pracownika torowego lub dyżurnego czy raczej na podstawie rozkazu pisemnego?
2. Wskaźnik kierunku wyjazdu pociągu W2,W26a,W26b jak należy je traktować?
3. Nieprawidłowy sygnał na semaforze tj. jedno zielone światło, a droga leży na kierunek zwrotny i oczywiście wiemy ze jazda powina być do 40 km/h i czy jest to powód do wzywania komisji?
1. Zatrzymanie na szlaku z powodu pękniętej szyny, dalsza jazda na podstawie ustnego zawiadomienia o możliwości kontynuacji jazdy z określoną prędkością przez pracownika torowego lub dyżurnego czy raczej na podstawie rozkazu pisemnego?
2. Wskaźnik kierunku wyjazdu pociągu W2,W26a,W26b jak należy je traktować?
3. Nieprawidłowy sygnał na semaforze tj. jedno zielone światło, a droga leży na kierunek zwrotny i oczywiście wiemy ze jazda powina być do 40 km/h i czy jest to powód do wzywania komisji?