Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka pytań
#1
Witajcie. Chciałbym dowiedzieć się jak prawidłowo postąpić przy danych sytuacjach, a w instrukcjach nie mogę znaleźć odpowiedniej odpowiedzi:
1. Zatrzymanie na szlaku z powodu pękniętej szyny, dalsza jazda na podstawie ustnego zawiadomienia o możliwości kontynuacji jazdy z określoną prędkością przez pracownika torowego lub dyżurnego czy raczej na podstawie rozkazu pisemnego?
2. Wskaźnik kierunku wyjazdu pociągu W2,W26a,W26b jak należy je traktować?
3. Nieprawidłowy sygnał na semaforze tj. jedno zielone światło, a droga leży na kierunek zwrotny i oczywiście wiemy ze jazda powina być do 40 km/h i czy jest to powód do wzywania komisji?
Odpowiedz

#2
1 raczej rozkaz, bo na papierze jest ze isedr dał pozwolenie na kontynuowanie jazdy
2 W2 nie wiem o co chodzi(nigdzie w polsce nie występuje chyba), dodaje załącznik, moze on trochę pomoże do czego słuzy(https://www.pod-semaforkiem.aplus.pl/sign_wssrk.php)
   W26a,b wystepuje na waw. Zachodnia i   Wschodnia i służy aby poinformować maszynistę,     ktorymi torami(szlakiem, linią kolejową) bedzie jechał    bo jak rozkladowo jadą przez waw. Centralną a wyjatkowo nie moze tak jechać to moze jechac przez waw śródmieście ale z vmax 60 i postojem na tej stacji 1min
3 komisji nie, ale montera automatyki i nie jechać na syg. Zezwalający. Pomijając oczywiscie kwestię, ze nie powinno się cos takiego zdarzyć


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kilka pytań - Sz, W24, a semafor grupowy, rozkaz pisemny S czy N? Darek_12 9 6 880 10.02.2021, 22:54
Ostatni post: rustsaltz
  Kilka pytań do pracy dyplomowej odnośnie zarządzania infrastrukturą kolejową itp. Bryn87 4 4 400 10.10.2011, 00:39
Ostatni post: Mika

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.