18.02.2021, 20:39
Witam.
Dysponowałby ktoś może schematami, lub wiedział czy i gdzie takowe ew. można uzyskać, nieistniejących już dzisiaj stacji/posterunków (podkreśliłem te, na których by mi najbardziej zależało), przy czym bardziej by mnie interesowały starsze (najlepiej sprzed modernizacji, likwidacji czy dewastacji po 2000 r.):
- z nieistniejącej LK 251 Tama Brodzka - Iława Główna: Nowe Miasto Lubawskie, Kurzętnik, ewentualnie Bratian i Szramowo;
- zlikwidowanych stacji/posterunków z wschodniego odcinka LK 208 Działdowo - Chojnice: Płośnica, Klonowo k. Lidzbarka, ewentualnie Radoszki i Tama Brodzka;
- zlikwidowanych stacji/posterunków z północnego odcinka LK 33 Kutno - Brodnica: Szczutowo, Rypin, Kretki;
Bardzo zależałoby mi też na schematach stacji Działdowo sprzed modernizacji LK 9 (ok. 2010-2014 r.) i Brodnica sprzed likwidacji części torów ok. 2005 r.; ewentualnie byłbym również wdzięczny za cokolwiek ze zlikwidowanego wschodniego odcinka LK 209 Brodnica - Bydgoszcz Wschód, tj. odcinka Brodnica - Kowalewo Pomorskie.
Chciałbym odtworzyć jak w/w stacja/posterunki wyglądały na przełomie XX i XXI w., niestety większości nie da się już obecnie odtworzyć "z natury" "w terenie", w szczególności urządzeń SRK.
Dysponowałby ktoś może schematami, lub wiedział czy i gdzie takowe ew. można uzyskać, nieistniejących już dzisiaj stacji/posterunków (podkreśliłem te, na których by mi najbardziej zależało), przy czym bardziej by mnie interesowały starsze (najlepiej sprzed modernizacji, likwidacji czy dewastacji po 2000 r.):
- z nieistniejącej LK 251 Tama Brodzka - Iława Główna: Nowe Miasto Lubawskie, Kurzętnik, ewentualnie Bratian i Szramowo;
- zlikwidowanych stacji/posterunków z wschodniego odcinka LK 208 Działdowo - Chojnice: Płośnica, Klonowo k. Lidzbarka, ewentualnie Radoszki i Tama Brodzka;
- zlikwidowanych stacji/posterunków z północnego odcinka LK 33 Kutno - Brodnica: Szczutowo, Rypin, Kretki;
Bardzo zależałoby mi też na schematach stacji Działdowo sprzed modernizacji LK 9 (ok. 2010-2014 r.) i Brodnica sprzed likwidacji części torów ok. 2005 r.; ewentualnie byłbym również wdzięczny za cokolwiek ze zlikwidowanego wschodniego odcinka LK 209 Brodnica - Bydgoszcz Wschód, tj. odcinka Brodnica - Kowalewo Pomorskie.
Chciałbym odtworzyć jak w/w stacja/posterunki wyglądały na przełomie XX i XXI w., niestety większości nie da się już obecnie odtworzyć "z natury" "w terenie", w szczególności urządzeń SRK.