Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2024/2025
@Kristop, dzięki za cenne info w temacie użytkownika abo. Gwarantuję że będzie on pod czujnym moim okiem. Na forum nie ma miejsca na żadne patologie.
Odpowiedz

(10.09.2024, 13:10)Kristop napisał(a): abo pokazał jak to się robi, by gdzieś tam nie było połączeń... Zapewne napisał stek bzdur do poprzedniego ministra, którego dobrze że już nie ma w ministerstwie. abo również rozdaje negatywne reputacje. Ja dostałem już dwie bo pewnie taki kaprys abo, jak kaprys z wnioskami o likwidację Hetmana... Myślę, że nie będę odosobnionym w twierdzeniu, że administracja powinna pana abo sprowadzić na ziemię, również tłumacząc, że dla takich szkodników miejsca w takim forum nie powinno być. Bo w końcu takie forum powinno służyć w rozwoju kolei, połączeń, wymiany merytorycznych uwag. Mam nadzieję, że głos admina by takie zachowania ukrócić jest tu wymagany, również by temat zakończyć

Chyba sobie jaja robicie, że ktoś na poważnie bierze pod uwagę przy konstruowaniu RJ uwagi jakiegoś randomowego mikola z przerostem ego. Co do połączeń przez Kędzierzyn Koźle - wrócimy do tematu po modernizacji linii do Gliwic, natomiast jeśli chodzi o Hetmana - chodziło tylko i wyłącznie o ograniczenie i zoptymalizowanie obiegów taboru i pracy drużyn trakcyjnych. Wy się nakręcajcie a my z kolegami z pracy dalej pośmiejemy się z przerostu ego niektórych użytkowników.
Odpowiedz

(10.09.2024, 13:21)bruliona5 napisał(a):
(10.09.2024, 13:10)Kristop napisał(a): abo pokazał jak to się robi, by gdzieś tam nie było połączeń... Zapewne napisał stek bzdur do poprzedniego ministra, którego dobrze że już nie ma w ministerstwie. abo również rozdaje negatywne reputacje. Ja dostałem już dwie bo pewnie taki kaprys abo, jak kaprys z wnioskami o likwidację Hetmana... Myślę, że nie będę odosobnionym w twierdzeniu, że administracja powinna pana abo sprowadzić na ziemię, również tłumacząc, że dla takich szkodników miejsca w takim forum nie powinno być. Bo w końcu takie forum powinno służyć w rozwoju kolei, połączeń, wymiany merytorycznych uwag. Mam nadzieję, że głos admina by takie zachowania ukrócić jest tu wymagany, również by temat zakończyć

Chyba sobie jaja robicie, że ktoś na poważnie bierze pod uwagę przy konstruowaniu RJ uwagi jakiegoś randomowego mikola z przerostem ego. Co do połączeń przez Kędzierzyn Koźle - wrócimy do tematu po modernizacji linii do Gliwic, natomiast jeśli chodzi o Hetmana - chodziło tylko i wyłącznie o ograniczenie i zoptymalizowanie obiegów taboru i pracy drużyn trakcyjnych. Wy się nakręcajcie a my z kolegami z pracy dalej pośmiejemy się z przerostu ego niektórych użytkowników.

Ja myślałem, że abo jest jakimś urzędasem w PKP lub w Ministerstwie Infrastruktury, który ma na tyle duże wpływy, by nakłonić Ministra do likwidacji połączeń kolejowych. Albo miał po prostu znajomości.
Odpowiedz

(10.09.2024, 13:21)bruliona5 napisał(a): Co do połączeń przez Kędzierzyn Koźle - wrócimy do tematu po modernizacji linii do Gliwic, 4

Kędzierzyn-Gliwice nawet bez modernizacji jest 120 (albo 130) więc nie jest tak źle.

Gdy tak analizuję ciąg Gliwice-Opole to aż się prosi żeby SIEMIRADZKI i WYCZÓŁKOWSKI pojechały przez Kędzierzyn z postojem.  Wtedy byłaby idealna siatka naprzemiennych połączeń do Krakowa co 2 godziny zarówno dla Strzelec jak i Kędzierzyna. Tym bardziej że SIEMIRADZKI i WYCZÓŁKOWSKI mają dłuższe postoje w Gliwicach, więc na ogólny czas Kraków-Wrocław by to nie wpłynęło, (tak, wiem że to jest rozkład roczny i PLK zrobi w zamknięciach z tymi godzinami co będzie chciała).
Odpowiedz

Na czas jazdy może nie miałoby wpływu. Natomiast stan blokady i urządzeń USRK oraz ruch towarowy - ma bardzo duży wpływ.
Odpowiedz

Teraz nowy hetman pojeżdzi poł roku na pusto i go zlikwidują  jak to było kiedyś
Odpowiedz

„Nowy” Hetman jest absolutnym hitem jeśli chodzi o czas przejazdu. Przetrasowanie na Mielec daje oszczędność czasową 80 min dla Zamościa względem obecnego rozkładu. Poza tym obsługę zyskuje 45 tysięczny Tarnobrzeg i 60 tysięczny Mielec, gdzie potoki ciążą głównie w kierunku Krakowa. W Krakowie będzie doskonale skomunikowany z Galicją do Berlina, więc zasadniczo zmiana tylko na plus. Co by nie mówić - Hetman po 15 latach wraca na swoją zasadniczą trasę.
Odpowiedz

(10.09.2024, 15:04)bruliona5 napisał(a): „Nowy” Hetman jest absolutnym hitem jeśli chodzi o czas przejazdu. Przetrasowanie na Mielec daje oszczędność czasową 80 min dla Zamościa względem obecnego rozkładu. Poza tym obsługę zyskuje 45 tysięczny Tarnobrzeg i 60 tysięczny Mielec, gdzie potoki ciążą głównie w kierunku Krakowa. W Krakowie będzie doskonale skomunikowany z Galicją do Berlina, więc zasadniczo zmiana tylko na plus. Co by nie mówić - Hetman po 15 latach wraca na swoją zasadniczą trasę.

Fakt, trasa Hetmana przez Mielec i Tarnobrzeg na plus i to jest faktycznie powrót na zasadniczą trasę. Jednak stary Hetman jeździł z Katowic, a później z Wrocławia i tak powinno zostać. Myślę że w Dębicy są ku temu warunki żeby go spiąć jako grupę wagonów do któregoś IC Przemyśl - Wrocław.
Odpowiedz

(10.09.2024, 13:56)Kolejoman napisał(a):
(10.09.2024, 13:21)bruliona5 napisał(a): Co do połączeń przez Kędzierzyn Koźle - wrócimy do tematu po modernizacji linii do Gliwic, 4

Kędzierzyn-Gliwice nawet bez modernizacji jest 120 (albo 130) więc nie jest tak źle.

Gdy tak analizuję ciąg Gliwice-Opole to aż się prosi żeby SIEMIRADZKI i WYCZÓŁKOWSKI pojechały przez Kędzierzyn z postojem.  Wtedy byłaby idealna siatka naprzemiennych połączeń do Krakowa co 2 godziny zarówno dla Strzelec jak i Kędzierzyna. Tym bardziej że SIEMIRADZKI i WYCZÓŁKOWSKI mają dłuższe postoje w Gliwicach, więc na ogólny czas Kraków-Wrocław by to nie wpłynęło, (tak, wiem że to jest rozkład roczny i PLK zrobi w zamknięciach z tymi godzinami co będzie chciała).

(10.09.2024, 16:16)Adams napisał(a):
(10.09.2024, 15:04)bruliona5 napisał(a): „Nowy” Hetman jest absolutnym hitem jeśli chodzi o czas przejazdu. Przetrasowanie na Mielec daje oszczędność czasową 80 min dla Zamościa względem obecnego rozkładu. Poza tym obsługę zyskuje 45 tysięczny Tarnobrzeg i 60 tysięczny Mielec, gdzie potoki ciążą głównie w kierunku Krakowa. W Krakowie będzie doskonale skomunikowany z Galicją do Berlina, więc zasadniczo zmiana tylko na plus. Co by nie mówić - Hetman po 15 latach wraca na swoją zasadniczą trasę.

Fakt, trasa Hetmana przez Mielec i Tarnobrzeg na plus i to jest faktycznie powrót na zasadniczą trasę. Jednak stary Hetman jeździł z Katowic, a później z Wrocławia i tak powinno zostać. Myślę że w Dębicy są ku temu warunki żeby go spiąć jako grupę wagonów do któregoś IC Przemyśl - Wrocław.

Po to żeby sztucznie wydłużać czas przejazdu? Jeżeli miałby być gdzieś łączony to tylko w KG.
Odpowiedz

(10.09.2024, 17:01)bruliona5 napisał(a):
(10.09.2024, 16:16)Adams napisał(a):
(10.09.2024, 15:04)bruliona5 napisał(a): „Nowy” Hetman jest absolutnym hitem jeśli chodzi o czas przejazdu. Przetrasowanie na Mielec daje oszczędność czasową 80 min dla Zamościa względem obecnego rozkładu. Poza tym obsługę zyskuje 45 tysięczny Tarnobrzeg i 60 tysięczny Mielec, gdzie potoki ciążą głównie w kierunku Krakowa. W Krakowie będzie doskonale skomunikowany z Galicją do Berlina, więc zasadniczo zmiana tylko na plus. Co by nie mówić - Hetman po 15 latach wraca na swoją zasadniczą trasę.

Fakt, trasa Hetmana przez Mielec i Tarnobrzeg na plus i to jest faktycznie powrót na zasadniczą trasę. Jednak stary Hetman jeździł z Katowic, a później z Wrocławia i tak powinno zostać. Myślę że w Dębicy są ku temu warunki żeby go spiąć jako grupę wagonów do któregoś IC Przemyśl - Wrocław.

Po to żeby sztucznie wydłużać czas przejazdu? Jeżeli miałby być gdzieś łączony to tylko w KG.
A jak byłby łączony w KG to się nie wydłuży czas przejazdu? Poza tym jaki byłby sens puszczania między Dębicą a Krakowem dwa składy jeden za drugim i w dodatku jeden z nich na trakcji spalinowej pod drutem?
Odpowiedz

Jeszcze znalazłem tych pociągów na Portalu Pasażera, które nie podano informacji od Księdza:
IC BOLKO Szczecin Główny - Wrocław Główny 86160 (łącznik) (do Szczecina tylko w niedzielę, a do Wrocławia tylko w soboty i poniedziałki)
IC WYCZÓŁKOWSKI Przemyśl Główny - Świnoujście 8359 (do Świnoujścia w piątki i soboty, a ze Świnoujścia w soboty i niedzieli)
IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny 8354 (do Przemyśla tylko w piątki i w niedzieli)
Odpowiedz

(10.09.2024, 18:30)Adams napisał(a): A jak byłby łączony w KG to się nie wydłuży czas przejazdu? Poza tym jaki byłby sens puszczania między Dębicą a Krakowem dwa składy jeden za drugim i w dodatku jeden z nich na trakcji spalinowej pod drutem?
Główny potok podróżnych będzie niewątpliwe do Krakowa, więc oferta w tej relacji jest najważniejsza. Łącząc skład w Dębicy nie dość że z 200 pasażerów z Hetmana pojedzie dłużej, to jeszcze straci czas jeden z pociągów z Przemyśla, a w tych jest często ponad 500 pasażerów. I to wszystko w imię jakiś dziadowskich oszczędności, którymi skutkiem jest mniej atrakcyjna oferta?
Odpowiedz

BOLKO Lublin - Szczecin w 5, 7;
BOLKO Szczecin - Lublin w 1, 6.
Odpowiedz

Właśnie o to chodzi i też chciałem to napisać. Czasy dziadostwa i nieprzemyślanej oferty się skończyły i bardzo głośno mówi się o tym w spółce. Miejmy nadzieję, że bezpowrotnie.
Odpowiedz

(11.09.2024, 12:01)bruliona5 napisał(a): Właśnie o to chodzi i też chciałem to napisać. Czasy dziadostwa i nieprzemyślanej oferty się skończyły i bardzo głośno mówi się o tym w spółce. Miejmy nadzieję, że bezpowrotnie.

Mógłbyś rozwinąć swoją myśl? Bo póki co napisałeś post wyrwany z kontekstu i nie za bardzo wiadomo o co chodzi.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 963 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 77 014 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 429 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 712 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams
  Rozkład jazdy 2021/2022 pasażerSzczecin 87 71 134 02.02.2022, 13:59
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
15 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.