Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jedyne co można w tej chwili powiedzieć to ocenić wygląd. Jak dla mnie to najbrzydsza polska lokomotywa jaka widziałem, wygląda jak by projektował ją człowiek który cierpi na głęboką depresje. Mam nadzieje że te "brzydkie kaczątko" zaskoczy nas swoimi parametrami technicznymi i niezawodnością, bo tylko to pozostaje.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Wygląda dziwnie no i brak drzwi, wiesz może co jeszcze pozmieniali?
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
To pewnie pierwsza asynchroniczna siódemka (EU07 AKM :roll: ), Oleśnica zmagała sie z nią dość długo. Jedyne co mi się obiło o uszy to moc w okolicach 3MW i Vmax 140km/h.
Co do niezawodności to niestety jestem sceptyczny...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
-silniki asynchroniczne
-całkowicie przebudowana kabina
-komputer pokładowy
-klimatyzacja
-przetwornice statyczne
-agregaty sprężarkowe
-sterowanie za pomocą joysticków
-system GPS do monitorowania lokomotywy
Źródło eu07.pl
Oczywiście nic pewnego.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Ale ten ma dodatkowo LEDow± tablicê kierunkow±, co powoduje, ¿e ca³o¶æ powy¿ej okien do¶æ oryginalnie.
Liczba postów: 385
Liczba wątków: 24
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
0
Akurat dwuokienne budynie bardzo mi się podobają, ale ten wyświetlacz nad oknami prosi o pomstę do nieba. Czy nie można było zrobić podobnie jak wmontowany wyświetlacz w okno w EP07 - 1006
Oleśnica po raz kolejny pokazała jak nie należy robić napraw / modernizacji
Zaraz będą krzyki "zachować oryginalne piękno!", nawet jeśli dzięki temu wstrzymane zostaną wszystkie modernizacje...
No bo zawsze lepszy skansen, czyż nie?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Póki co nikt prac nie wstrzyma modernizacji tylko dlatego że ktoś coś marudzi, zawsze będzie ktoś marudził. Lokomotywa nie ma być ładna tylko funkcjonalna, bezawaryjna i ma przynosić zyski przewoźnikowi. Dziwi tylko fakt że w dobie kiedy projektuje się wszystko aby jak najlepiej wykładało, ktoś tworzy coś takiego. Te boczne okna wołają o pomstę do nieba, do tego wyświetlacz który zupełnie psuje design czoła, oraz pseudo listwa ozdobna pod oknami. Mam wrażenie jakby nikt nie projektował tej maszyny tylko sama się zmieniła poprzez promieniowanie z Fukuschimy. Mam nadzieje że rekompensatą z to wszystko będzie udana eksploatacja tej lokomotywy, a do wyglądu się przyzwyczaimy.
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
Nie tyle chodzi o oryginalne piękno co o to piękno. Dizajn tej maszyny jest bardzo słaby. Najbardziej drażni mnie wyświetlacz, grube uszczelki przy oknach i listwa pod oknami. Spodziewałem się czegoś na miarę XXI wieku ale niestety zawiodłem się. Czas pokaże jak maszyna zachowuje się przy eksploatacji i wtedy można będzie można powiedzieć coś więcej na jej temat. Mam nadzieję, że nie pieniądze wydane na modernizację nie pójdą ,,na marnacje'' :roll:
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Zaczynam rozumieć starszych kolegów którzy mówią "dla mnie kolej była wtedy... (albo do...)" Zaczynam ich rozumieć bo sam mogę powiedzieć że dla mnie kolej jaka mnie zauroczyła była do 1999r to co jest teraz... eh...
Co do EU07-???? widać że wygląd asymetryczny robi furorę. Co my na to możemy? Każda "nowinka" będzie przyjmowana z (wrrrr) zgroza :roll:
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Maszyna ma działać, ciągnąć składy, a nie pięknie wyglądać. Chcecie piękna, to pooglądajcie się dla odmiany za dziewczynami.
EP08? Przestarzała mimo modernizacji. Rozumiem jednak, że dostała akcept za wygląd?