24.02.2023, 15:36
Witam wszystkich użytkowników forum,
Jestem długoletnim pracownikiem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mam przyjemność przedstawić Wam nowy system DSAP wprowadzony do stosowania na infrastrukturze kolejowej.
Jest to pierwsze wdrożenie w Polsce.
DSAP to kompletny system do automatycznej kontroli pantografów 3D w czasie rzeczywistym i umożliwia automatyczne monitorowanie pantografów, aby polepszyć jakość współpracy na styku sieć trakcyjna-pantograf.
System DSAP umożliwia m.in.:
· pomiar i weryfikację siły nacisku pantografu
· pomiar zużycia i ciągłości nakładki węglowej (pęknięcia, wyszczerbienia, wykruszenia)
· pomiar asymetrii zużycia nakładek węglowych
· pomiar położenia pantografu (w osiach x, y, z) względem pojazdu
· poprawność mocowania nabieżników
· identyfikację braku elementów składowych pantografu
Zapraszam serdecznie do zadawania pytań/dyskusji.
Jestem długoletnim pracownikiem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mam przyjemność przedstawić Wam nowy system DSAP wprowadzony do stosowania na infrastrukturze kolejowej.
Jest to pierwsze wdrożenie w Polsce.
DSAP to kompletny system do automatycznej kontroli pantografów 3D w czasie rzeczywistym i umożliwia automatyczne monitorowanie pantografów, aby polepszyć jakość współpracy na styku sieć trakcyjna-pantograf.
System DSAP umożliwia m.in.:
· pomiar i weryfikację siły nacisku pantografu
· pomiar zużycia i ciągłości nakładki węglowej (pęknięcia, wyszczerbienia, wykruszenia)
· pomiar asymetrii zużycia nakładek węglowych
· pomiar położenia pantografu (w osiach x, y, z) względem pojazdu
· poprawność mocowania nabieżników
· identyfikację braku elementów składowych pantografu
Zapraszam serdecznie do zadawania pytań/dyskusji.