Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bocznice kolejowe kolei mazowieckich
#1
Shocked 
Witam, kilka razy jeżdżąc pociągami kolei mazowieckich widziałem pociągi odstawione na pozornie losowych bocznicach, np. między pkp Warszawa Toruńska a Warszawa Praga, albo za pkp Nowa Iwiczna. Jeżeli ktoś przejeżdża przez pkp Toruńska, wie że te pociągi są niestety często zdewastowane przez wandali. W rozkładach nie ma pociągów kończących bieg na tych stacjach, przynajmniej sprawdzając się nie doszukałem. 
Z tego wynika moje pytanie, w jaki sposób Koleje Mazowieckie wybierają bocznice na odstawienie tych pociągów i dlaczego nie odstawiają ich w zajezdniach np. przy Warszawie Zachodniej, Olszynce Grochowskiej lub Sochaczewie? Gdzie są one odstawiane?
Odpowiedz

#2
Na Pradze lub Toruńskiej często stoi jakieś R80, nie ma sensu po prostu wracać nimi na Grochów i po np. godzinie znowu wyjeżdżać w stronę Gdańskiej (jednak czasem potrafią tam zostać). W Zielonce na boku potrafi codziennie stać jakieś AKM czy AL, które poprostu wymanewruje w perony na kilkanaście minut przed planową godziną odjazdu w stronę Wschodniej. Tak samo jest z Ochotą Postojową - ta bocznica istnieje dlatego żeby po prostu składy kończące bieg na Zachodniej zjeżdżały tam i szybciej się obracały, chyba że obieg się kończy - to zjeżdżają na sekcję. Na Wschodniej również za stacją są tory postojowe na wysokości p.o W-wa Grochów żeby składy nie jechały od razu tam dalej na sekcję. Nie wiem jednak jak to jest ze składami piętrowymi.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [KM] Piętrusy i Gamy dla Kolei Mazowieckich DamianT 45 23 102 01.02.2016, 18:38
Ostatni post: yahya

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.