Prosiłem pana o powody nie wprowadzania nowej oferty, a nie kontrę. A proszę mi w takim razie powiedzieć jak można sprawdzić nastroje społeczne poza badaniami sondażowymi :?:
//edit by Obleśny Szczur
Nie czytaj między wierszami, proszę wrócić do tematu.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Obleśny Szczur napisał(a):Ale komu by się chciało kupować dwa REGIOkarnety jak można kupić jeden bilet turystyczny
Raczej "wakacyjny". Bilet "turystyczny" to bilet ważny na weekend, kosztuje 65 zł (35 na same REGIO).
Proponuję raczej rozpropagować istniejącą ofertę PR, niż na siłę tworzyć nowe byty.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
psim, masz świętą rację! Ja zabieram się w takim w takim wypadki za promocje tego biletu. Oby tylko do wakacji PR nie wpadły na pomysł podniesienia jego cen...
Taki bilet mógł by na czas wakacji być nazwany jakoś inaczej "Wakacyjny-sieciowy" i wypromować powinni ten bilet, to jest na prawdę świetna sprawa!
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
REGIOchłopak napisał(a):Oby tylko do wakacji PR nie wpadły na pomysł podniesienia jego cen...
Właśnie właśnie, przecież nas czytają! :-) Teraz mogą się zorientować że przy ostatniej podwyżce zapomnieli o tygodniowym ;-)
Ja mam lepsze wyzwanie: zaproponować coś do oferty PKP IC. 8-)
Moim zdaniem ciekawa byłaby wakacyjna modyfikacja oferty biletu abonamentowego 5 = 7, tak by po pięciu podróżach TLK, dwie kolejne były gratis.
Tylko jak to rozwiązać technicznie? Jakie ustawić warunki na długości podróży?
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
O proszę! Bilet tygodniowy - ja o takim nie wiedziałem! Nie wiedziałem również, że jest relatywnie tani, gdyż kosztuje ledwie niewiele ponad dwukrotność ceny biletu turystycznego R+IR. Więc lepiej, żeby dział marketingu PR zajął się rozreklamowaniem tej oferty, gdyż jest dobra, tylko wyjątkowo słabo rozreklamowana. Na każdym dworcu są plakaty o bilecie turystycznym, RegioKarcie, RegioKarnecie, ale nie ma nic o tygodniowym.
Wcześniej nie zwróciłem uwagi na post @ psim-a, dopiero później zauważyłem ceny biletów tygodniowych. Więc uważam, że żadna specjalna oferta wakacyjna nie jest potrzebna, kiedy jest tani bilet tygodniowy, bilety turystyczne, RegioKarnety...Jedyne, co moim zdaniem jest brakującym elementem w ofercie (chyba, że nie wiem o takim) to bilet dobowy na całą sieć (odnośnie postu poniżej).
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A może tak zamiast wakacyjnych jakiś bilet dobowy?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
REGIOkarnet na sztuki? Też nic porywającego, niestety. Naprawdę z ofertą PRów ciężko coś nowego zaproponować, bo jest niezła - tylko słabo znana.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Dobowy byłby dobry na kółeczka, ale za mała grupa docelowa (chyba tylko MK), żeby wprowadzać taką ofertę.
Mi się marzy bilet miłośnika kolei, prawie za darmo :-D
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Dobowy w sensie 24-godzinny? Nieco wątpliwe, jak nie ma nocnych pociągów PR. Podobno jest projekt żeby bilety na ICu dostały termin ważności 24 godziny zamiast tak jak jest teraz.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
mikrobart napisał(a):Mi się marzy bilet miłośnika kolei, prawie za darmo :-D Marsz do roboty na kolej . Inną dobrą opcją mogłoby być rozszerzenie oferty Połączenie w dobrej cenie na trasy IR.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
rustsaltz napisał(a):rozszerzenie oferty Połączenie w dobrej cenie na trasy IR.
A napisz coś więcej, jak to widzisz. Nie znam z praktyki oferty PwDC (mieszkam w obszarze Kolei Mazowieckich, jestem całkowicie pozbawiony pociągów REGIO na co dzień).
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
O połączeniu w dobrej cenie już pewnie poczytałeś, więc w przybliżeniu wygląda to tak, że dana trasa jest tańsza niż wynika to z taryfy. Można by coś takiego wprowadzić na dłuższe trasy, np. Katowice-Wrocław, Kraków-Warszawa. Innymi słowy tam, gdzie jest konkurencja IC
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Krążą pogłoski o planach wprowadzenia PWDC na Warszawa - Lublin.
Jaro
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
rustsaltz, ja mam już swoje na karku, od paru lat sam na siebie zarabiam, i mogę patrzyć z trochę innej perspektywy...
Czy uważasz że są zbyt wysokie obecne ceny biletów interREGIO, zwłaszcza ze zniżką uczniowską i studencką, oraz wobec istnienia ofert Ty-i-123 oraz REGIOkarty?
Zastanawiając się nad ciekawą ofertą, warto myśleć nad tym jak ludzi przekonać do podróżowania koleją jak najczęściej - na tym polega oferta lojalnościowa, że klienta przywiązuje się na dłużej. REGIOkarta jest w tym świetna, REGIOkarnet też ma takie elementy (choć na krótszą metę). Ty-i-123 z kolei skłania do podróżowania w więcej osób. Z kolei IC-owskie "5=7" łączy niektóre zalety REGIOkarnetu i Ty-i-123, ale ma inne ograniczenia.
Zwykłe zjeżdżanie na pałę z ceną nie jest rozwiązaniem, bo jednak działalność powinna się (kiedyś, jakoś) zbilansować. Może być jakimś ratowaniem się tam, gdzie jest silna konkurencja cenowa (tak zrobił IC wprowadzając bilet Re(we)lacyjny vel fioletowy, teraz podobnie jest z Lublin-Warszawa - silna i tańsza konkurencja busowa, więc rozważa się PwDC lub coś podobnego).
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.04.2011
Reputacja:
0
Dałem "nie" w ankiecie. To istniejące oferty powinny być rozwijane/propagowane/whatever. Inaczej PR skończy jak IC, z pięćdziesięcioma promocjami/zniżkami/kolorami, a każda z nich do niczego.
Sanity is overrated.
|