Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ECCO Rail
#1
Na portalu fb rozgorzała dyskusja o naborze do tego przewoźnika. Jak widzicie warunki ponad przeciętne jeśli nie powiedzieć że szalone...pytanie sie nasuwa ile w tym prawdy..ma ktoś z was kogoś w tej firmie ?


Załączone pliki Miniatury
   
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#2
Różnie wróbelki ćwierkają. Podobno zarobić faktycznie można nieźle, ale przy tym narobić też się trzeba. Ogólnie polecana tym, którzy mają kredyty, lubią jeździć albo też tym, których stara wkurza.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
Ja z tą firmą mam niestety złe doświadczenia, ogólnie dużo ładnie obiecują, później zwodzą przez dłuższy czas, a później zostawiają na lodzie. A jak ktoś faktycznie nie chce sie widzieć ze "starą" to może iść też do Firmy Colasa Big Grin
Odpowiedz

#4
No właśnie, na wszelakich portalach , forach itp mało informacji od pracowników z tej firmy, ale patrząc na to wszystko to firma nie bierze sił na zamiary...mają znikomy procent udziału w rynku przewozowym a nabór robią jak do DB...do tego odrealnione pensje i dodatki...nie ma możliwości by tak małą firmę bez większych przetargów stać było na tylu maszynistów za takie stawki... zatrudnić się tam to nie problem..gorzej jak człowiek porobi 6 miesięcy i zobaczy że to bańka która zaraz pęknie...i może juz nie być dokąd wracać...no ale młodych gniewnych wielu z licencją na rynku więc może oni niech ryzykują,świat do nich należy..a życie pokaże co wyrośnie z Ecco Rail...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#5
Póki co nie mają uprawnień do szkolenia na świadectwo, choć czekają na decyzję UTK
Odpowiedz

#6
(30.04.2018, 18:10)Zone napisał(a): Póki co nie mają uprawnień do szkolenia na świadectwo, choć czekają na decyzję UTK

To ciekawe bo nabór na szkolenie organizowali już 2 lata temu ale wtedy nic z tego nie wyszło. Undecided
Odpowiedz

#7
Nie wyszło bo okazało się że nie będą mieć czym i co wozić więc po co im tylu pracowników.  obstawiam, że teraz będzie podobnie skoro sami piszą  że są w trakcie stawania do przetargów.. a jak wszyscy wiemy od złożenia oferty po wygranke daleka droga.. a nabór robią...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#8
Pensja w okolicach 6500 na rękę na maszynisty który posiada rewidenta lub ustawiacza lub jedno i drugie jest czymś normlanym u prywatnych przewoźników. Jak nie wierzycie to weźcie telefon do ręki i podzwoncie do firm takich jak Captrain, Lotos, DB Cargo czy PCC Intermodal. Taki maszynista robi w rzeczywistości jakieś 250-300 godzin w miesiącu bo musi jeszcze dojechać do pracy często 200-300 km i często drugie tyle wracać do domu. Bywa też że śpi w hotelu.
Odpowiedz

#9
Wedle zamieszczanych informacji w w/w firmie niby mechanik może spodziewać się pensji niecałych 8 tyś a to już jest wysoka pula niespotykana u innych...a to ile jest człowiek poza domem to wiemy Konradzie...to normalne u prywaciaży
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#10
(28.04.2018, 18:30)rustsaltz napisał(a): Różnie wróbelki ćwierkają. Podobno zarobić faktycznie można nieźle, ale przy tym narobić też się trzeba. Ogólnie polecana tym, którzy mają kredyty, lubią jeździć albo też tym, których stara wkurza.
Zawsze jest coś kosztem czegoś. Jedni wolą grafik i siedzenie w domu inni lepiszą wypłatę. Tak to obecnie wygląda.



(30.04.2018, 08:13)PeKaP napisał(a): No właśnie, na wszelakich portalach , forach itp mało informacji od pracowników z tej firmy, ale patrząc na to wszystko to firma nie bierze sił na zamiary...mają znikomy procent udziału w rynku przewozowym a nabór robią jak do DB...do tego odrealnione pensje i dodatki...nie ma możliwości by tak małą firmę bez większych przetargów stać było na tylu maszynistów za takie stawki... zatrudnić się tam to nie problem..gorzej jak człowiek porobi 6 miesięcy i zobaczy że to bańka która zaraz pęknie...i może juz nie być dokąd wracać...no ale młodych gniewnych wielu z licencją na rynku więc może oni niech ryzykują,świat do nich należy..a życie pokaże co wyrośnie z Ecco Rail...

Raczej mijasz się z prawdą Ecco Rail to spółka córka większego holdingu więc kapitał na taką inwestycję na pewno mają. Nawet jeśli im się noga powinie to taki maszynista raczej bezrobotny nie będzie jest ponad 50-ciu przewoźników towarowych i kilkunastu pasażerskich. Rynek rośnie i rósł będzie, a praktycznie każda firma ma niedobory kadrowe.

(01.05.2018, 09:06)Konrad1961 napisał(a): Pensja w okolicach 6500 na rękę na maszynisty który posiada rewidenta lub ustawiacza lub jedno i drugie jest czymś normlanym u prywatnych przewoźników. Jak nie wierzycie to weźcie telefon do ręki i podzwoncie do firm takich jak Captrain, Lotos, DB Cargo czy PCC Intermodal. Taki maszynista robi w rzeczywistości jakieś 250-300 godzin w miesiącu bo musi jeszcze dojechać do pracy często 200-300 km i często drugie tyle wracać do domu. Bywa też że śpi w hotelu.

Masz 100 % racji tyle, że te 300 godzin to raczej między bajki włożyć. Realny maksymalny przedział jest między 150 a 250.
Z dojazdami i hotelami to każdy przewoźnik ma swoje rozwiązania jednak coraz więcej jest firm gdzie pracownik nie dojeżdża na własną rękę, tylko ma zapewniony transport.

(01.05.2018, 14:24)PeKaP napisał(a): Wedle zamieszczanych informacji w w/w firmie niby mechanik może spodziewać się pensji niecałych 8 tyś a to już jest wysoka pula niespotykana u innych...a to ile jest człowiek poza domem to wiemy Konradzie...to normalne u prywaciaży

Uwierz mi, że jest spotykana bardzo często, ale nie na państwowej kolei Big Grin
Odpowiedz

#11
Taaaa, to mądralo napisz w jakich to spółkach tyle można zarobić  z chęcią się z nimi skontaktuje i zalytam u źródła a nie będę tutaj szerzył urojeń i plotek.
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#12
Na pewno FPL , Ecco Rail, DB Cargo, Koleje Czeskie i próbowałbym też w InterCargo do tego prawdopodobnie Kolprem, ale co do ostatniego głowy nie dam Wink
Odpowiedz

#13
No to kolego musisz zmienić informatorów albo samemu się orientować a nie wciskać tu kitów : gdyż osobiście ustaliłem,że nie jest prawdą iż jak to wcześniej napisałeś za 150h-200h w pracy pensje dostaniesz 8 tysięcy na rękę... w rozmowie z pewną osoba z kadr firmy DB oraz Kolprem ,osoba ta ledwo powstrzymała się od śmiechu ,jak wspomniałem iż ktoś powiedział że można zarobić tyle pieniędzy za tyle godzin...a piszę to by osoby które twoje brednie czytają miały wiedzę jaka jest sytuacja naprawdę ...także z Tobą kolego ,znawco,to kończę wymianę wiadomości..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#14
250 godzin z dojazdami do pracy i powrotami to standard u prywatnych oraz państwówkach takich jak Lotos, PMT czy Orlen. Nie wiem skąd bierzesz 150-200 godzin kolego Vulcan XD. Masz chyba na myśli własciwy czas pracy czyli to co spędzasz "na kołach"
Odpowiedz

#15
(11.05.2018, 16:07)PeKaP napisał(a): No to kolego musisz zmienić informatorów albo samemu się orientować a nie wciskać tu kitów : gdyż osobiście ustaliłem,że nie jest prawdą iż jak to wcześniej napisałeś za 150h-200h w pracy pensje dostaniesz 8 tysięcy na rękę... w rozmowie z pewną osoba z kadr firmy DB oraz Kolprem ,osoba ta ledwo powstrzymała się od śmiechu ,jak wspomniałem iż ktoś powiedział że można zarobić tyle pieniędzy za tyle godzin...a piszę to by osoby które twoje brednie czytają miały wiedzę jaka jest sytuacja naprawdę ...także z Tobą kolego ,znawco,to kończę wymianę wiadomości..

Być może informacja dot. Kolprem i DB jest nieprawdziwa nie ma możliwości jej zweryfikowania, co innego w pozostałych przypadkach. Tak więc kolego zamiast płakać na forach jak to źle i nie dobrze rozejrzyj się solidnie na rynku pracy.

(11.05.2018, 19:36)Konrad1961 napisał(a): 250 godzin z dojazdami do pracy i powrotami to standard u prywatnych oraz państwówkach takich jak Lotos, PMT czy Orlen. Nie wiem skąd bierzesz 150-200 godzin kolego Vulcan XD. Masz chyba na myśli własciwy czas pracy czyli to co spędzasz "na kołach"

Widzisz nie wszyscy przewoźnicy wliczają dojazd do pracy do nominału godzin. Systemy są różne. 300 godzin jest możliwe przy doliczeniu dojazdu do pracy, ale gdy liczony jest tylko czas na kołach jest to wykluczone.
Z drugiej strony polskie prawo nie przewiduje przymusu pracy w godzinach nadliczbowych więc i Ciebie nikt nie zmusza do robienia tylu godzin?!
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  DB Schenker Rail Polska Virakocha 42 28 954 17.09.2015, 09:24
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.