Proszę o utworzenie pojazdu EN57FPS-1534.
Numery EVN:
94 51 2 122 358-6 PL-PTS ra
94 51 2 122 359-4 PL-PTS s
94 51 2 122 360-2 PL-PTS rb
Pojazd mniej więcej od czerwca stacjonuje w Kolejach Śląskich.
Mam pytanie co z EN57 1810? Wg karty pojazd był przez miesiąc w sekcji Tłuszcz a teraz wrócił do sekcji Sochwczew ale bez EN57 038. Czy to prawda, że wrócił? Czy może 038 wrócił razem z nim? Jeśli jest wszystko dobrze to nie ma problemu ale pytam bo mogła zajść pomyłka.
Witam. Niedawno EN71 006 mimo, iż był niedawno malowany został odstawiony w krzaki w Chojnicach. Nie wiem z jakiego powodu, ale w Ilostanie jest status czynny a ja nie mam uprawnień do zmiany statusu. Można by się tym zająć. Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Z filmu dostępnego pod linkiem: https://youtu.be/D-Z40gJneCE wynika, że jednostka EN71-002 wróciła do żywych. Pojazd powinien mieć więc status "czynny".
Tak tylko delikatnie chciałbym zasugerować że informacje o maszynach grupy CTL powinny zostać zaktualizowane i ujednolicone
Widnieją wpisy jako właścicieli i przydziały np. CTL Logistics, CTL Train, CTL Maczki bór, CTL Rail chyba we wszelkich możliwych kombinacjach właściciel/przydział, a to aktualnie wcale tak skomplikowane nie jest. Niestety jeśli chodzi o 100% pewne informacje to aż tak nie pomogę, ale mogę postarać się niektóre rzeczy wydobyć.
BTW. SM48 048 by się przydało "ożywić" bo od paru lat jest niebieska i czynna
(27.07.2018, 20:43)mat mat EN57 napisał(a): Mam pytanie co z EN57 1810? Wg karty pojazd był przez miesiąc w sekcji Tłuszcz a teraz wrócił do sekcji Sochwczew ale bez EN57 038. Czy to prawda, że wrócił? Czy może 038 wrócił razem z nim? Jeśli jest wszystko dobrze to nie ma problemu ale pytam bo mogła zajść pomyłka.
Bardzo możliwe że wrócił bo widziany był na kursach Płock-Kutno.
(22.07.2018, 16:36)BG napisał(a): Proszę o utworzenie pojazdu EN57FPS-1534.
Numery EVN:
94 51 2 122 358-6 PL-PTS ra
94 51 2 122 359-4 PL-PTS s
94 51 2 122 360-2 PL-PTS rb
Pojazd mniej więcej od czerwca stacjonuje w Kolejach Śląskich.
Proszę ponownie o utworzenie powyższego pojazdu. Dokładam jeszcze informację o dacie modernizacji w FPS: 07.03.2018r.
Po raz kolejny apeluję do osób uprawnionych o zmianę statusu EN71-002 na czynny. Jechałem nim dzisiaj na R 30630 (załączone foto z dzisiaj). W danych EN71-005 znalazła się natomiast bzdurna informacja, jakoby podczas naprawy w listopadzie 2017 roku otrzymał on gładką blachę. Nic bardziej mylnego, jednostka aż do wygaśnięcia świadectwa w lipcu br. na wszystkich członach miała blachę ryflowaną.