Od naprawy w ZNTKMM w maju 2001 roku EN57-1128 ma jeden człon ryflowany. W karcie pojazdu nie ma informacji ani o podmianie członu ani o żadnym wypadku jednostki.
Z kolei EN71-006 ma człon ra gładki a w ilostanie wpisane, że od 1987 roku ma czlon ra od EN57-664rb, który miał blachę ryflowamą i w karcie którego nie ma informacji o żadnych członkach od/do innych jednostek.
Wczoraj zakończona naprawa P3 na SA139-005 i od dziś w trasie.
Ponadto warto do SA139-004 i SA139-006 dopisać, że dostały zezwolenia na wjazd do Frankfurtu nad Odrą i przynajmniej 006 już obsługuje pociągi Zielona Góra - Frankfurt Oder. Prawdopodobnie po zakończeniu naprawy 004 również zostanie skierowany na tą trasę
mat mat EN57, poprawiłem karty EN57-664, 862 oraz EN71-006. Teraz powinno być wszystko w porządku. Odnośnie EN57-1128 - Kolejowa Klatka podaje, że człon rb jest z EN57-808, ale nie mamy co do tego pewności. Do EW55 niestety brak szczegółowych danych odnośnie przydziałów i dat skreśleń z inwentarza.
erap2, status SA139-005 został zmieniony. Dopisałem ponadto, że 003 i 006 mają możliwość wjazdu do Niemiec.
W świętokrzyskich PRach od niedawna jeżdżą 3 EN57 SPOTy - jechałem ostatnio EN57-2026, EN57-2050, EN57-2057 - mają one oznaczenie świętokrzyskiego oddziału i malowanie Polregio
(28.12.2018, 06:44)erap2 napisał(a): Jeszcze tylko post o SA139-023 gdzie zaginął w czeluściach tego wątku A też od dłuższego czasu już sprawny (początek listopada chyba)
Cytat:Link SA139-023 po naprawie powypadkowej powrócił do ruchu. Jeździ od 5 listopada, w dalszym ciągu delegacja w Lubuskiem
Tak, to już zmieniłem wcześniej. Dzięki za czujność.
(28.12.2018, 23:40)wojtkiewicz8 napisał(a): W świętokrzyskich PRach od niedawna jeżdżą 3 EN57 SPOTy - jechałem ostatnio EN57-2026, EN57-2050, EN57-2057 - mają one oznaczenie świętokrzyskiego oddziału i malowanie Polregio
Dziękujemy za informację. Byłbym wdzięczny za daty ukończenia napraw jednostek 2026 i 2057, gdyż nie mamy ich jeszcze w bazie.
W IPT cały czas widnieje przewoźnik CTL Kolzap. Według Krajowego Rejestru Sądowego (KRS):
CTL Kolzap Sp. z o.o. 15 maja 2018 została przekształcona w Grupa Azoty "Kolzap" Sp. z o.o. natomiast 6 listopada 2018 r. przestała istnieć, a cały majątek został przeniesiony do spółki Grupa Azoty "Koltar".
Na tym tle powstaje pytanie, co z taborem czy przed majem trafił do CTL Logistics Sp. z o.o. w Sosnowcu czy jest obecnie w Koltarze. Jedno jest pewne, Kolzap nie istnieje zatem należałoby poprawić IPT w tym zakresie.
(05.01.2019, 15:52)zyrafazbk napisał(a): W IPT cały czas widnieje przewoźnik CTL Kolzap. Według Krajowego Rejestru Sądowego (KRS):
CTL Kolzap Sp. z o.o. 15 maja 2018 została przekształcona w Grupa Azoty "Kolzap" Sp. z o.o. natomiast 6 listopada 2018 r. przestała istnieć, a cały majątek został przeniesiony do spółki Grupa Azoty "Koltar".
Na tym tle powstaje pytanie, co z taborem czy przed majem trafił do CTL Logistics Sp. z o.o. w Sosnowcu czy jest obecnie w Koltarze. Jedno jest pewne, Kolzap nie istnieje zatem należałoby poprawić IPT w tym zakresie.
Dzięki za informację. Będzie to bardzo ciężkie do zweryfikowania, ponieważ np. SM42-2076 należąca wcześniej do Kolzap, nie miała już w zeszłym roku logo CTL Logistics (wcześniej owszem). Jednak patrząc po zdjęciach można zaobserwować, że pracuje w różnych częściach kraju, co sugeruje, że nie należała do Puław, a była tam tylko oddelegowana z CTL Logistics. Postaram się ustalić kto jest właścicielem tych lokomotyw należących do dawnego Kolzapu. Bardziej skłaniam się ku CTL, jednak brak logo jest zastanawiający i nie można wykluczyć ich przejęcia przez Koltar.
(05.01.2019, 17:52)STZSpotterLHS napisał(a): Na Instagramie o nazwie "Kolej_pasja_która_łączy" pojawiła się fota nowego 6Dh-004. Prawdopodobnie coś dla PGEiK.
Dziękujemy. Niestety brak informacji z jakiej lokomotywy powstałą, nie mniej jednak dodamy ją do bazy.
Niestety przez ostatnie prace techniczne chwilowo nie działa akceptacja przydziałów. Jeśli nie masz nic przeciwko to ja dodam. Potrzebuję tylko dokładnej daty przydziału.