Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#31
Tongue 
Jest jedna rzecz, która mnie najbardziej zastanawia: - mianowicie czy aby PKP Cargo zbytnio się nie rozpędzili przy sprzedaży ? O ile nie mam nic przeciwko, że firma sprzedaje nieużywany tabor (tutaj już moje domysły wymieniam, ale sądzę że skreślone ST44 mogły się bardzo dobrze nadać do projektu 207E Rail Polska, ET21 najprawdopodobniej zostaną kupione przez Ecco Rail, DLA, czy Aspekt - Wrocław, czy Industrial Division, a same EM10 mogłyby być bardzo atrakcyjne dla tego ostatniego przewoźnika pod względem wynajmu dla innych przewoźników lub firm), który może potem posłużyć innym przewoźnikom to jednak czy na obecną chwilę, znaleźliby się chętni przewoźnicy na zakup taboru, zwłaszcza że obecnie (niby) panuje koronawirus, który w pewnym stopniu spowodował różne ograniczenia ? Również to co mnie zastanawia mnie najbardziej to dlaczego EM10-03, ST44-932, oraz ET21-548 ?

Skoro mowa była o 207E to jednak jest rzecz która mnie najbardziej zastanawia. Mianowicie: - Co dalej z projektem lokomotywy 207E ? Dodam, że 17 października 2019 roku na swojej stronie podawali informacje, że ich projekt zaliczył ich do laureata konkursu "Lidera innowacji w transporcie kolejowym", dodatkowo wspomniano też o tajemniczym typie lokomotywy 207Eo  i tutaj zadaję sobie pytanie: - Czy kolejne 207E będą typem 207Eo, a jeżeli tak to czym będą się różnić ?

@MegaTVHD (komentarz; Inforail część wieści to bierze od nas (Ilostanu) swoją drogą Tongue) - Dokładnie, masz rację  Big Grin.
Odpowiedz

#32
Oj kurcze co to za emotikonon z językiem jest w moim poście na samej górze ? Dopiero teraz zauważyłem.
Odpowiedz

#33
Coś nowego. Też to po raz pierwszy widzę na oczy.
Odpowiedz

#34
Panowie, czy ET22-2034 pojechała z Rybnika do Bydgoszczy na NR ? Inna rzecz, która mnie zastanawia to jak obecnie przebiega naprawa ET22-763, 836 i 858 ?
Odpowiedz

#35
Zgadza się, dojechała do Bydgoszczy na P4. Prace przy naprawie P4 ET22-2028 są już bardzo zaawansowane a naprawa zbliża się do końca, w związku z czym przesłany do naprawy został kolejny egzemplarz. 

Jeśli chodzi o 763, 836 i 858 to z tego co wiem wszystkie trzy są gotowe do jazdy próbnej / odbioru po naprawach, jednak z racji gigantycznej ilości maszyn w zapasie (140 sztuk) ich odbiory są wstrzymane (i słusznie).

Do P5 do Ostrowa Wielkopolskiego dojechał również ET41-190.
Odpowiedz

#36
Jakieś prace poprawiające cokolwiek w maszynach serii 22-20xx są robione przy okazji P4?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#37
(16.04.2020, 11:59)Kamil Sikora napisał(a): Zgadza się, dojechała do Bydgoszczy na P4. Prace przy naprawie P4 ET22-2028 są już bardzo zaawansowane a naprawa zbliża się do końca, w związku z czym przesłany do naprawy został kolejny egzemplarz. 

Jeśli chodzi o 763, 836 i 858 to z tego co wiem wszystkie trzy są gotowe do jazdy próbnej / odbioru po naprawach, jednak z racji gigantycznej ilości maszyn w zapasie (140 sztuk) ich odbiory są wstrzymane (i słusznie).

Do P5 do Ostrowa Wielkopolskiego dojechał również ET41-190.

Czy spadek przewozów w PKP Cargo (w tym również pojazdy w zapasie) wiąże się też z koronawirusem ? Gdyż z tego co słyszałem ruch graniczny w ostatnimi czasu się zmniejszył. PKP Intercity zwróciło wszystkie Vectrony, które używali na pociągach do Niemiec, oraz podobno (choć informacja nie potwierdzona, ale opisana przez jednego z użytkowników) Inter Cargo zakończyło eksploatację czterech lokomotyw serii 183 (numery: 003, 007, 015 i 032) oraz zwróciło je właścicielowi. Takie sytuacje, które powodują, że brak transportu granicznego lub ograniczenie go są rzeczą, które mogą poważnie osłabić spółki których głównym celem jest zapewnianie obsługi zagranicznego pociągu lub lokomotywy na terenie Polski.

Co do 22-20xx to ich naprawy P4 będą odbywać tylko w Bydgoszczy, czy inne ZNTK będą się nimi zajmować i odnośnie samych napraw tych pojazdów to czy będą miały homologacje na Rail Baltice'ę w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, lub Estonia) lub możliwość poruszania się po Czechach i Słowacji ?
Odpowiedz

#38
Spadek przewozów w Cargo zaczął się na długo przed koronawirusem.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#39
Dobre żarty z homologacją zagraniczną ET22-20xx. Oj bardzo dobre. Na Czechy/Słowację Dragon2 Newagu pójdzie dwusystemowy.
Odpowiedz

#40
Yyy, a jaki rozstaw szyn ma litwa łotwa i estonia ze et22 ma się tam pojawić Big Grin Rail baltica w większości to na razie tylko plany.
Odpowiedz

#41
@1olek: Miałem na myśli tylko Rail Baltice odnośnie tych krajów, co prawda od Suwałk do Mockavy biegnie linia kolejowa nr 51, która posiada rozstaw szyn 1435 mm, ale nie posiada sieci trakcyjnej co nie umożliwia eksploatacji elektrowozów (Istnieje też projekt jako przebieg Rail Baltici przez tą linie kolejową ze względu na jedyne połączenie krajów Bałtyckich z Polską i bardzo możliwe, że będzie na niej prowadzona elektryfikacja tylko pytanie czy pod napięciem 3000v).
Odpowiedz

#42
Bez obrazy Kaz ale z tą homologacją zagraniczną się troche skompromitowałeś w oczach części ludzi.
Odpowiedz

#43
(17.04.2020, 10:37)rustsaltz napisał(a): Jakieś prace poprawiające cokolwiek w maszynach serii 22-20xx są robione przy okazji P4?
Są i to nawet dosyć spore prace  Cool Maszyny będą mieć przebudowane pulpity maszynisty i nowy system sterowania wzorowany na lokomotywach serii EU46. Co z tego wyjdzie to zobaczymy. 


Czy spadek przewozów w PKP Cargo (w tym również pojazdy w zapasie) wiąże się też z koronawirusem ? Gdyż z tego co słyszałem ruch graniczny w ostatnimi czasu się zmniejszył. PKP Intercity zwróciło wszystkie Vectrony, które używali na pociągach do Niemiec, oraz podobno (choć informacja nie potwierdzona, ale opisana przez jednego z użytkowników) Inter Cargo zakończyło eksploatację czterech lokomotyw serii 183 (numery: 003, 007, 015 i 032) oraz zwróciło je właścicielowi. Takie sytuacje, które powodują, że brak transportu granicznego lub ograniczenie go są rzeczą, które mogą poważnie osłabić spółki których głównym celem jest zapewnianie obsługi zagranicznego pociągu lub lokomotywy na terenie Polski.

Co do 22-20xx to ich naprawy P4 będą odbywać tylko w Bydgoszczy, czy inne ZNTK będą się nimi zajmować i odnośnie samych napraw tych pojazdów to czy będą miały homologacje na Rail Baltice'ę w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, lub Estonia) lub możliwość poruszania się po Czechach i Słowacji ?
Zdaje się, że względem marca nie ma wyraźnego spadku ogółem, jednakże jest zdecydowany spadek w ruchu na południe. W związku z tym dużo lokomotyw serii ET22, ET41 i EU46 pozostało bez pracy, przez co podejmuje służbę na pociągach krajowych.
Odpowiedz

#44
Wzorem EU46 na ET22? Toż przecież silników asynchronicznych chyba nie założono.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#45
Przeciez silnika nie trzeba wymieniac, to element za ktorego prace odpowiada sterowanie a ono bedzie nowe. Osobiscie jednak nie wiem czy kolejna modernizacja jest ekonomicznie uzasadniona.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ET22-111 prośba o dane zieba111 0 141 22.10.2024, 22:58
Ostatni post: zieba111
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 33 643 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 43 803 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 489 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 485 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.